Skip to main content

Audienţele FCSB - Sparta Praga. Pro TV a câştigat detaşat primul loc cu meciul FCSB - Sparta Praga. Antena 1, pe 2, dar cu cifre peste medie cu Insula iubirii

 
Sursa foto: Facebook FCSB
Sursa foto: Facebook FCSB

Unii cu fotbalul, alţii cu...iubirea. Pro TV şi Antena 1 au atras grosul audienţelor într-o seară de marţi 13. Pro TV a fost lider detaşat de audienţă cu partida FCSB - Sparta Praga, din preliminariile Champions League, partidă pe care roş-albaştrii au pierdut-o cu scor de 2-3. 

Publicitate

Antena 1, deşi n-a fost pe primul loc, a avut cifre mult peste media sa obişnuită în prime-time. 

Peste 1,6 milioane de telespectatori din întreaga ţară au fost cu ochii pe meciul dintre FCSB şi Sparta Praga. Cifrele au fost duble faţă de Antena 1. Chiar şi aşa, Antena a stat bine în audienţe, cu reality show-ul Insula iubirii, una dintre cele mai comentate emisiuni ale momentului. 

Mai multe detalii, în continuare: 

NAŢIONAL. Peste 1,6 milioane de telespectatori din întreaga ţară au fost cu ochii pe meciul dintre FCSB şi Sparta Praga. Cifrele au fost duble faţă de Antena 1, care era urmărită de 860.000 de telespectatori media.  

URBAN. Pro TV a depăşit la oraşe 900.000 de telespectatori pe intervalul partidei în care FCSB a fost învinsă de Sparta Praga. Locul secund a fost al Antenei 1, care a avut pe intervalul meciului peste jumătate de milion de telespectatori. Şi aici, cifrele Antenei 1 au fost peste media normală postului în prime-time. 

COMERCIAL. Atât Pro TV cât şi Antena 1 au avut cifre foarte bune pe publicul comercial. Practic, ambele televiziuni au însumat o cotă de piaţă de peste 50%. Mai exact, dintre toţii telespectatorii tineri (naţional 21-54 ABCD), mai bine de jumătate, adică un milion, erau pe Pro TV şi Antena 1: 625.000 la meci şi peste 400.000 pe Insula Iubirii.

Audienţa posturilor TV de marţi, 13 august, pe intervalul meciului FCSB - Sparta Praga (21.30 - 23.30), la nivel NAŢIONAL:

  1. Pro TV - 1.675.000 (9,6 rating, 27,1 share)
     
  2. Antena 1 - 863.000 (4,9 rating, 14 share)
     
  3. Kanal D - 478.000
     
  4. Romania TV - 418.000
     
  5. Happy Channel - 226.000
     
  6. Antena 3 CNN - 220.000

Audienţa posturilor TV de marţi, 13 august, pe intervalul meciului FCSB - Sparta Praga (21.30 - 23.30), în mediul URBAN:

  1. Pro TV - 901.000 (9,1 rating, 26 share)
     
  2. Antena 1 - 532.000 (5,4 rating, 15,4 share)
     
  3. Kanal D - 257.000 
     
  4. Romania TV - 218.000
     
  5. Antena 3 CNN - 136.000 
     
  6. Happy Channel - 114.000

Audienţa posturilor TV de marţi, 13 august, pe intervalul meciului FCSB - Sparta Praga (21.30 - 23.30),pe publicul COMERCIAL 21-54 Naţional ABCD:

  1. Pro TV - 625.000 (9,7 rating, 31,7  share)
     
  2. Antena 1 - 411.000 (6,4 rating, 20,8 share)
     
  3. Kanal D - 123.000
     
  4. Film Cafe - 75.000
     
  5. Romania TV - 46.000
     
  6. Happy Channel - 45.000
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus