COMUNICAT. (P) Mihai Morar, Daniel Buzdugan, Emma Ştefan, Tea Teodorescu şi întreaga echipă Radio ZU au reuşit să „construiască” o campanie de milioane. Milioane de vizualizări, milioane de oameni care au stat cu ochii pe transmisiunile video realizate în timpul celor două săptămâni, dar şi milioane de emoţii, de întâlniri şi poveşti frumoase.
Timp de 2 săptămâni, Radio ZU a străbătut ţara, a parcurs peste 3000 de kilometri, a realizat 10 ediţii de matinal din oraşe diferite ale ţării, a adus în faţa ascultătorilor poveşti de viaţă impresionante, a demonstrat, încă o dată, cât de faină este România.
„Merem pân’ la capăt, cum zice-o vorbă din Ardial, no! Vă iubesc!”
„SEMPER UNA - MEREU ÎMPREUNĂ, aceasta este deviza Academiei Forţelor Terestre din Sibiu şi cred că de atâţia ani de când facem radio împreună am merita şi noi să purtăm în inimi aceeaşi deviză!
Au fost 2 săptămâni grele în care ne-am rupt de familiile noastre şi ne-am dedicat lumii dornice să ne cunoască pe viu, am străbătut România în peste 3000 km, pe care, iată, mulţumim lui Dumnezeu că i-am dus la bun sfârşit.
Multumesc iubiţilor mei colegi Mihai Morar, Emma Ştefan şi Tea Teodorescu pentru toate bucuriile, lacrimile, oboseala şi greutăţile prin care am trecut ÎMPREUNĂ în aceşti minunaţi ani de Radio ZU. Merem pân’ la capăt, cum zice-o vorbă din Ardial, no! Vă iubesc!”, a povestit Daniel Buzdugan.
„RADIOAVENTURA este manifestul cel mai puternic că, oricât am fi de departe, avem nevoie să fim aproape. Ca să rămânem oameni între oameni.”
Reacţia şi interesul din partea celor care au urmărit RADIOAVENTURA celor 4 DJ-i Radio ZU este pe măsură. Conţinutul video transmis pe canalele social media ale Radio ZU a generat un reach de 13 Milioane şi 15 milioane de minute de vizionare.
Din punctul de vedere al materialul distribuit de membri comunităţii ZU din online, cifra este de asemenea importantă. 50.000 rata de share în aceste 2 săptămâni de campanie.
Pe radiozu.ro, platforma de visual radio, aproximativ 200.000 de oameni au urmărit campania, iar pe Youtube, acolo unde Radio ZU a fost live 24/24, au fost prezenţi peste jumătate de milion de oameni interesaţi de fenomenul RADIOAVENTURA.
Cel mai vizionat live este episodul de #MuzicaAia difuzat de la DJ Popoviciu de acasă. Momentul are un reach de aproximativ 800.000 şi 973.400 vizionari.
„Am aşteptat un an şi jumătate ca să fac din nou asta. Mi-a fost dor de mediul meu natural. Mi-a fost dor de voi, iar caravana asta cu 2 autorulote prin ţară a fost Manifestul cel mai puternic că, oricât am fi de departe, avem nevoie să fim aproape.
Ca să rămânem oameni între oameni.”, a declarat Mihai Morar, la finalul campaniei RADIOAVENTURA, Turul României cu Autorulota ZU.
RADIOAVENTURA: Turul României cu AUTORULOTA ZU poate fi considerată, fără nicio exagerare, ca fiind cea mai complexă campanie de radio implementată în ultimii doi ani în România. 3000 de kilometri. 2 autorulote. 2 săptămâni. 4 DJ-i Radio ZU.
Peste 30 de oameni în echipa de producţie. Transmisie live 24 de ore din 24 pe mediul online Radio ZU, cu interventii live pe radio în momente cheie are campaniei, live-uri dedicate paginilor de Facebook si Youtube ale radioului, dar şi intervenţii live pe ZU TV.
Campania de radio organizată de Radio ZU şi susţinută de RT TAX a putut fi urmărită live pe platformele Radio ZU (Facebook, Youtube, Visual Radio). De asemenea, cele mai frumoase imagini, dar şi cele mai interesante materiale video se regăsesc pe paginile de social media ale Radio ZU (Facebook şi Instagram).
Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
Comentarii
Share-uri, likes, comentarii, vizionări etc:))
13 mil e ceva mai mult de jumatate din populatia tarii. Sa nu mai zic de mitocania "social media" in conditiile in care, milioane de etnici nu au nici o treaba cu "tehnologia"!
Mitomanii sefi de la radioul *** nu se dezmint nici de data asta, cu al lor 'comunicat de presa'! Ideea e ca sunt suficienti oameni creduli care <pun botul> la asa grando-minciuna!
Zu-tomanule sa-ti fie rusine (sunt sigur ca nu stii ce e aia)!
Ps. Sa nu se inteleaga ca pocnitoarea asta de radio nu este ascultata (din pacate 'e multi tarani') dar NU atat de ascultata cat vor ei sa MINTA.
Asta ar fi însemnat că jumătate de Romania au văzut și au ascultat radio zuu al celor mai cocalari și mincinoși matinalii buzdugan și morar
La 13 milioane de oameni trebuia sa se vorbeasca despre asta la orice colt de strada. Se mai si bat cu caramida in piept degeaba