PARTENERIAT. Internetics, proiect iniţiat de The Institute, înregistrează pentru cea de-a XXI-a ediţie 138 de înscrieri ce urmează să fie evaluate în două runde de jurizare. Câştigătorii vor fi anunţaţi pe 23 noiembrie, în cadrul Galei de Premiere Internetics 2021, într-un eveniment online.
Competiţia Internetics 2021 reuneşte anul acesta 35 de agenţii şi companii participante, pentru 62 de branduri:
- Cheil Centrade
- Conan PR
- Curtea Veche Publishing
- Digitas România
- DIUD
- FCB Bucharest
- Friends / TBWA
- GLITCH
- Golin România
- Grapefruit
- Heist
- Ideologiq
- Jam Session Agency
- Kubis | L2 Agency
- Leo Burnett România
- MAINSTAGE THE AGENCY
- MediaCom
- Mercury360
- MRM România
- MSL The Practice
- PROPAGANDA
- Publicis România
- Ringier România
- RODDIA
- Saatchi & Saatchi + The Geeks
- Samsung România
- SCREEN NATIVE
- Sector 7 HUB
- Sonica Works
- SPIDER Group
- STEFANINI INFINIT
- Tazz by eMAG
- Tremend Software Consulting
- Tribal Worldwide România.
Categoria cu cele mai multe înscrieri este „Digital Campaigns”, cu 52 de lucrări, urmată de „Digital Platforms”, cu 46 de înregistrări în concurs şi „Digital Strategies”, cu 40 de înscrieri.
Secţiunile cu cele mai multe înscrieri din competiţie sunt: ONLINE BRANDED CONTENT – 17 lucrări de evaluat, SOCIAL MEDIA SPECIAL MECHANICS – 15 proiecte şi DIGITAL BRAND EXPERIENCE, cu 10 proiecte, acelaşi număr de 10 proiecte find înscrise şi în secţiunile INFLUENCER MARKETING şi SOCIAL CAMPAIGNS.
Brandurile participante în competiţie sunt:
- 7card
- Albalact
- ANAIS Association
- Aqua Carpatica KIDS
- Asociaţia Edit
- Betano
- Borotalco
- Burger King
- Cafea Fortuna
- Carrefour România
- CatMobile
- Coca-Cola
- Credex
- Curtea Veche Publishing
- Doritos
- Dove
- Dove Men+Care
- Edenia
- eMAG
- First Bank - „From anywhere” Personal Loan
- GivingTuesday (by Envision Association)
- glo
- Good Routine by Secom
- Grupul ONG-uri pentru Cetăţean
- Hanul Boieresc
- Holcim
- HOSPICE Casa Speranţei
- ING Bank România
- KFC România
- Kinder Chocolate
- Lay's
- Lipton Ice Tea
- Macon
- McDonald's România
- Mirinda
- Old Spice
- OLX
- OPPO România
- PAMPERS
- Pepsi
- Peroni Nastro Azzuro
- Poliţia Română
- Publicis Groupe
- Raiffeisen Bank România
- Raiffeisen Zero Simplu
- Rockstar Energy Drink
- ROM
- Salvaţi Copiii România
- Samsung România
- BCR - Şcoala de Bani
- ŠKODA ROM NIA
- STEFANINI
- Storia.ro
- Taco Bell România
- Tazz by eMAG
- Telekom
- TikTok
- Timişoreana
- Tuff Money (Bani Negri) TV Series
- United Way România
- VISA România
- WWF.
Juriul competiţiei Internetics 2021 este format din 72 de specialişti în marketing, comunicare online, experţi în research şi media, consultanţi independenţi şi reprezentanţi din buticuri de consultanţă online din România. Jurizarea va fi condusă de Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer la AKQA São Paulo. Prima rundă de jurizare implică o notare individuală a celor trei grupe de juraţi, una pentru fiecare categorie principală din competiţie. Preşedintele de Juriu va seta, în baza notelor, pragul fiecărei categorii pentru accederea proiectelor în runda finală.
A doua rundă de jurizare va cuprinde câte o întâlnire cu fiecare grupă de juraţi: Digital Platforms, Digital Strategies şi Digital Campaigns. Hugo va modera toate cele 3 sesiuni, el fiind cel care va avea perspectiva asupra întregii competiţii.
Cele două runde de jurizare vor stabili trofeele de Gold şi Silver pentru fiecare secţiune de concurs, precum şi premiul special „Best Use of Technology”, decis de toate cele trei grupe de juraţi, dintre toate lucrările înscrise în competiţie. Agenţia care acumulează cele mai multe puncte obţine titlul de „Agency of the Year”, iar compania cu cel mai mare punctaj titlul „Digital Client of the Year”.
Gala de Premiere Internetics se va desfaşura sub tema „Pioneering the Future” si va avea loc în format online, în data de 23 noiembrie.
Autor: Redacţia contactpaginademedia.ro
Trimite un comentariu