Spotify a lansat o nouă campanie de comunicare în România, Ungaria, Cehia şi Israel, care „celebrează diversitatea creatorilor şi utilizatorilor platformei”. Agenţia Leo Burnett semnează campania.
Cine apare în reclame?
- Irina Rimes, cu „ce poţi asculta pe Spotify după o trădare”: The Emotional Gangster;
- Şatra Benz, cu „ce poţi asculta pe Spotify duminică după-amiază”: Trapper Family;
- Ian, cu „ce poţi asculta pe Spotify după şcoală”: Nerdy gang.
Diana Alexa, director general Leo Burnett, despre campanie:
“În ultimii ani, obiectivul nostru a fost acela de a ne consolida competenţele de strategie şi creaţie printr-o investiţie în craft & production expertise. Acest efort de actualizare, împreună cu faptul că suntem mari fani şi utilizatori Spotify, s-a dovedit a fi abordarea câştigătoare pentru acest pitch. Şi suntem hotărâţi să rămânem cei mai buni parteneri de business pentru Spotify şi în campaniile viitoare.”
Producţia acestei campanii a fost gestionată de est.now – divizie a agenţiei Leo Burnett – în parteneriat cu Saga Film. Regizorul campaniei TV a fost Sidney Van Wichelen, recent clasat #3 Director of the Year de către Cannes Lions.
Leo Burnett Bucharest este Agenţia Anului la EFFIE Awards România 2018, 2019, 2020 şi 2021. În acelaşi timp, este cea mai bine clasată agenţie din regiune în Effie Global Index (#5 în Europa & #22 în lume).
Spoturi din campanie Spotify
VIDEO. Irina Rimes, cu „ce poţi asculta pe Spotify după o trădare”: The Emotional Gangster;
VIDEO. Şatra Benz, cu „ce poţi asculta pe Spotify duminică după-amiază”: Trapper Family;
VIDEO. Ian, cu „ce poţi asculta pe Spotify după şcoală”: Nerdy gang.
Autor: Alexandru Aruşilor alexandru.arusilorpaginademedia.ro
traiasca samsung!
de fapt, android :D