Skip to main content

Spotify, campanie în care „celebrează diversitatea” cu Irina Rimes, Şatra Benz şi Ian. Care sunt temele reclamelor făcute de Leo Burnett

 
Irina Rimes
Irina Rimes

Spotify a lansat o nouă campanie de comunicare în România, Ungaria, Cehia şi Israel, care „celebrează diversitatea creatorilor şi utilizatorilor platformei”. Agenţia Leo Burnett semnează campania.

Publicitate

Cine apare în reclame?

  • Irina Rimes, cu „ce poţi asculta pe Spotify după o trădare”: The Emotional Gangster;
  • Şatra Benz, cu „ce poţi asculta pe Spotify duminică după-amiază”: Trapper Family;
  • Ian, cu „ce poţi asculta pe Spotify după şcoală”: Nerdy gang.

 

Diana Alexa, director general Leo Burnett, despre campanie:

“În ultimii ani, obiectivul nostru a fost acela de a ne consolida competenţele de strategie şi creaţie printr-o investiţie în craft & production expertise. Acest efort de actualizare, împreună cu faptul că suntem mari fani şi utilizatori Spotify, s-a dovedit a fi abordarea câştigătoare pentru acest pitch. Şi suntem hotărâţi să rămânem cei mai buni parteneri de business pentru Spotify şi în campaniile viitoare.”

Producţia acestei campanii a fost gestionată de est.now – divizie a agenţiei Leo Burnett – în parteneriat cu Saga Film. Regizorul campaniei TV a fost Sidney Van Wichelen, recent clasat #3 Director of the Year de către Cannes Lions.

Leo Burnett Bucharest este Agenţia Anului la EFFIE Awards România 2018, 2019, 2020 şi 2021. În acelaşi timp, este cea mai bine clasată agenţie din regiune în Effie Global Index (#5 în Europa & #22 în lume).

Spoturi din campanie Spotify

VIDEO. Irina Rimes, cu „ce poţi asculta pe Spotify după o trădare”: The Emotional Gangster;

VIDEO. Şatra Benz, cu „ce poţi asculta pe Spotify duminică după-amiază”: Trapper Family;

VIDEO. Ian, cu „ce poţi asculta pe Spotify după şcoală”: Nerdy gang.

Autor: Alexandru Aruşilor alexandru.arusilorpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • yee - not! yee - not!
    atat timp cat se gasesc crackuite, si spoti si youtube , la ce mai fac reclama?
    traiasca samsung!
    de fapt, android :D
  • Soby Soby
    Daca spotify promoveaza diversitatea atunci se se aboneze doar adeptii diversitatii. Sa fie doar al lor. Premium!
  • mark mark
    @Șerban: demersul e pentru a te determina să-ți faci abonament premium, să scapi de ele; pentru că lumea ascultă altfel de muzică pe spotify decât e toată ziua la radio sau în trending pe youtube
  • Bluemoon Bluemoon
    Draga Șerban,
    Stii tu ce e ala Spotify? La oi,acolo pe munte,ai semnal?
  • Alexandra Sachelarie Alexandra Sachelarie
    Ceva interesant pentru primele reclame Spotify din România. Sper la următoarele spoturi să adauge și ceva cu Carla's Dreams sau The Motans
  • Șerban Șerban
    Cele mai cringe reclame care puteau străbate calea aerului vreodată.

Trimite un comentariu

sus