FOTO. Carlsberg, brandul de bere danez, are o nouă identitate din 2021.
Au fost schimbate logo-ul, fontul, paleta de culori şi simbolul frunzei de hamei.
De asemenea, pe noua sticlă Carlsberg apare semnătura fondatorului J.C. Jacobsen.
Şi paharul Carlsberg a fost modificat. Noua formă este „însoţită de o crestătură la baza interioară a paharului şi îmbunătăţeşte dinamica CO2 în lichid, păstrând în acelasi timp şi spuma fină pentru mai mult timp”, spun cei de la Calsberg.
Sunt îmbunătăţiri "atât la nivel estetic, cât şi funcţional", spune Paul Markovits, Vice-Preşedinte Marketing URBB.
FOTO. Cum arăta vechea sticlă de la Carlsberg
FOTO. Cum arată noua sticlă Carlsberg
Noul logo e *foarte* asemănător cu cel vechi, dar diferența o fac detaliile:
- C-ul se întinde mai mult peste a
- a-ul are coada puțin mai curbată
- bucla primului r e mai pronunțată - primul detaliu pe care l-am observat
- l-ul nu se mai îngroașă în partea de jos
- s-ul are jumătatea de sus și cea de jos mai echilibrate
- e-ul și r-ul nr. 2 se unesc printr-o curbă elegantă și naturală
- r-ul nr. 2 are codița din dreapta mai puțin abruptă
- panglica de dedesubt nu mai e dreaptă în capăt