Skip to main content

Facebook, aproape 2 miliarde de utilizatori activi în fiecare zi. Chiar şi în ciuda scandalurilor din ultima perioadă

 
Foto: hepta
Foto: hepta

Facebook este pe plus după al treilea trimestru din 2021, în ciuda unor scandaluri pornite de la foşti angajaţi.

Publicitate

Potrivit CNBC, Facebook a ajuns la 1,9 miliarde de utilizatori activi zilnici, la nivel global.

Şi acţiunile au ajuns la suma de 3,22 dolari per acţiune pentru Facebook, potrivit datelor prezentate de CNBC, ceea ce a depăşit aşteptările analiştilor.

Rezultalte companiei sunt următoarele:

Câştiguri: 3,22$ per acţiune faţă de 3,19$ cât erau aşteptările analiştilor

Venituri: 29,01 miliarde de dolari faţă de 29,57 de miliarde de dolari la nivelul aşteptărilor specialiştilor

Utilizatori activi zilnici: 1,93 miliarde - atât au estimat şi specialiştii

Utilizatori activi lunari: 2,91 miliarde faţă de 2,93 miliarde cât erau aşteptările analiştilor

Venitul mediu per utilizator: 10,00$ faţă de 10,15$ cât erau aşteptările analiştilor

Fostă angajată acuză Facebook: Pune banul înaintea binelui

Frances Haugen, fostă angajată a companiei Facebook, arată că platforma „minte publicul când spune că se fac progrese semnificative împotriva urii, violenţei şi dezinformării”.

Prin dezvăluirile sale, Haugen a devenit un whistleblower, adică un avertizor de integritate publică. Ea spune că s-a hotărât să vorbească despre probleme din companie când „ceea este perceput drept politică a companiei a prioritizat profitul în locul siguranţei publice”, conform aceleiaşi surse.

„Facebook a realizat că, dacă schimbă algoritmul pentru a fi mai sigur, oamenii vor petrece mai puţin timp pe site, vor da clic pe mai puţine reclame, astfel Facebook va câştiga mai puţini bani”, a declarat Haugen.

Mark Zuckerberg vrea să schimbe numele Facebook

Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook, ar dori să schimbe numele companiei. Informaţia a fost furnizată de mai multe publicaţii din lume.

Potrivit The Verge, Zuckerberg va vorbi despre schimbarea de nume la conferinţa anuală a companiei - „Connect” - care va avea loc pe 28 octombrie.

Rebranding-ul Facebook ar urma să aibă loc datorită ambiţiilor lui Mark Zuckerberg de a duce Facebook la un alt nivel. Zuckerberg a pus accent în ultima vreme pe conceptul „metavers”.

Ce înseamnă „metavers”? Potrivit The Verge, „metavers” desemnează un univers virtual, în care oamenii se pot folosi de imaginaţia lor pentru a depăşi limitele lumii reale. De asemenea, în acest univers virtual oamenii se pot transforma şi pot interacţiona aşa cum vor.

 

CITEŞTE ŞI: O fostă angajată acuză Facebook: Pune banul înaintea binelui - „Dacă schimbă algoritmul pentru a fi mai sigur, oamenii vor da clic pe mai puţine reclame”

CITEŞTE ŞI: Facebook ar putea să-şi schimbe numele

CITEŞTE ŞI: Instagram le va spune tinerilor când să ia o pauză. Schimbări, după dezvăluirile şi acuzaţiile unei foste angajate

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • un privitor un privitor
    Pentru multi internetul inseamna facebook si youtube. Pardon si tok tok
  • Camelia Camelia
    Bineînțeles ca Fb o duce bine, pentru ca este utilizat de bunicutele care isi trimit rețete de mancare, modele de tricotat, rugaciunea casei, gif-uri cu "Buna dimineata" si "Buna seara", poze cu nepoti si link-uri catre creme pentru cai impotriva artritei la om. N-are nimeni treaba cu scandalurile lor.

Trimite un comentariu

sus