McDonald’s lucrează din luna octombrie cu o nouă agenţie de comunicare. S-a încheiat înţelegerea cu Graffiti PR.
Noua agenţie cu care va lucra brandul McDonald’s România este McCann PR. Agenţia se va ocupa de servicii de comunicare corporate, comunicare internă şi dezvoltarea campaniilor de PR şi CSR.
„În plus, agenţia va avea un rol important în gestionarea unor arii de comunicare strategică precum comunicarea corporate, realizarea campaniilor de brand, proiectele de CSR şi employer branding”, mai anunţă cei de la McCannPR.
Imola Zoltan, Managing Director la McCann, declară:
„Parteneriatul cu McDonald’s ne demonstrează, încă o dată, că suntem pe drumul cel bun. Ne plac clienţii care ţin la oameni, la echipă, care au proiecte de suflet, care sunt deschişi şi au o linie clară asupra a ceea ce îşi doresc să construiască.
Mă bucur să văd cum se întorc în agenţie parteneri cu care am colaborat în trecut şi cu care am dezvoltat proiecte interesante şi challenging şi, mai ales, sunt încântată să văd o consolidare şi mai amplă a brandului McDonald’s pe plan local, care ne determină pe noi, ca şi consultanţi în industrie, să fim şi mai buni, şi mai prezenţi la nevoile solicitate.”
Elena Goţi, Communications Manager Premier Restaurants Romania, operatorul restaurantelor McDonald’s, spune:
„Credem în oameni şi în echipe bune, care înţeleg brandul şi care fac posibile proiecte care să susţină strategia de business. Suntem foarte încrezători în parteneriatul cu McCann PR şi abia aşteptăm să trasăm împreună obiectivele, să creăm conţinut de calitate, să lucrăm la noi perspective şi să dezvoltăm noi proiecte cu potenţial pentru comunitate şi mediul înconjurător.”
Cum sa spui asta tocmai despre Mc donalds? :))
Imola Zoltan este un...tip capabil (poate doar sa manance burgeri) :))