Posturile de sport din grupul Discovery au fost reunite sub un nou brand, scrie Broad Band TV News. În noul pchet intră atât canalele Eurosport, cât şi posturi specializate pe diverse sporturi.
Noul brand creat de Discovery se numeşte „Discovery Sports” şi cuprinde următoarele posturi:
- Eurosport
- Global Cycling Network (GCN)
- Global Mountain Bike Netwrok (GMBN)
- Golf Digest şi Golf TV
- Platforma online discovery+
Şeful Discovery Sports va fi Andrew Georgiou (din partea Eurosport).
„Cu două ediţii ale Jocurilor Olimpice desfăşurate în succesiune rapidă şi conţinut live al Eurosport lansat pe disvoery+ pe mai multe pieţe internaţionale, nu a existat niciodată o oportunitate mai mare de a valorifica amploarea şi expertiza ofertei noastre sportive”, a declarat Jean-Briac Perrette, CEO-ul Discovery.
Jocurile Olimpice de la Tokyo urmează să fie difuzate pe discovery+ în Danemarca, Finlanda, Italia, Ţările de Jos, Norvegia, Suedia, Spania şi Marea Britanie. În celelalte ţări europene (printre care şi România), Jocurile Olimpice se vor vedea pe Eurosport şi Eurosport Player.
FOTO. Discovery Sports - noul brand al Discovery (foto via broadcastnow.co.uk)
Trimite un comentariu