Ringier România a preluat vânzarea spaţiului publicitar al site-ului G4media.ro, publicaţie online fondată de jurnaliştii Cristian Pantazi şi Dan Tăpălagă.
"Site-ul G4Media.ro intră în regia de vânzări a Ringier România care devine, astfel, entitatea care se va ocupa exclusiv de vânzările de publicitate ale publicaţiei", spun oficialii Ringier.
Trecerea vânzărilor G4media la Ringier România vine într-o perioadă în care site-ul a avut o evoluţie ascendentă, cu vârfuri de trafic care l-au plasat între primele publicaţii online.
De exemplu, pe 30 septembrie, G4media intra în Top 10 site-uri din România, cu 520.000 de unici, după cum Paginademedia.ro a scris aici.
La începutul lunii octombrie, în ziua în care au picat Faceebook, wathsapp şi messenger, g4.media intra în top 5 cele mai citite site-uri după numărul de unici, cu un material despre blocajul platformelor sociale.
Până acum, publicitatea g4media a fost vândută de ArboMedia.
În cifre de trafic, G4Media.ro înregistrează 3,4 milioane de clienţi unici/lună şi afişări de 24 de millioane pe lună.
În 2021 G4media.ro şi-a dublat volumul de afişări: de la 12 milioane în ianuarie la 24 de milioane în luna septembrie. Volumul de utilizatori unici/lună a avut o creştere de +35%: de la 2,5 miloane în ianuarie, la 3,5 milioane în septembrie.
Cititorii G4Media.ro accesează site-ul în proporţie de 90% de pe dispozitive mobile (smartphone sau tablete), iar 44% dintre vizitatori accesează site-ul în mod direct.
Portofoliul regiei de vânzări Ringier România cuprinde publicaţii din domenii variate, de la news, business, sănătatate, până la cooking, parenting sau women lifestyle.
Ringier vinde publicitate pentru publicaţiile din grup (Libertatea, gsp etc), dar şi - potrivit comunicatului companiei - pentru site-uri externe, precum Gustos.ro, Bucătăraş, Playtech.ro, Playsport.ro, Economica.net, B1, Gazeta de Sud, Alba24.ro, B365 şi RomâniaTV.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu