Compania Thinkdigital, condusă de Dragoş Stanca oferă consultanţă grupului Mediafax, deţinut de Adrian Sârbu, pentru partea de online.
Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, în ultima perioadă, Stanca a avut întâlniri şi cu boardul editorial al companiei deţinute de Adrian Sârbu.
Se întoarce Stanca în grupul lui Adrian Sârbu?
Contactat de Paginademedia.ro, Dragoş Stanca a declarat că Mediafax este unul dintre partenerii cu care lucrează Thinkdigital “din punct de vedere business, ca grup”.
Dragoş Stanca, pentru Paginademedia.ro:
“E un zvon care ma flateaza insa in acest moment sunt actionar si detin o pozitie importanta in boardul Think Digital Group, deci o revenire la Mediafax nu e o discutie de actualitate, azi. Plus ca Mediafax are cel mai bun manager posibil, adica pe Adrian Sarbu.
Mediafax este un partener fondator in cadrul proiectului Agora (monetizarea spatiului programatic) inca de la lansarea sa, in 2013”, a precizat Stanca, “iar colaborarea s-a extins de la inceputul acestui an si in ceea ce priveste strategia social media si optimizarea traficului general”.
Despre relaţia cu Adrian Sârbu:
“Adrian Sarbu ma poate suna la orice ora si in orice zi si ii voi raspunde, cu placere. Si cred ca si invers. Nu ma numar printre cei care uita sau neaga de unde au plecat, cu cine au colaborat indeaproape si de unde au invatat multe lucruri care, ulterior, i-au ajutat in viata si in business”
Dragoş Stanca, pentru Paginademedia.ro:
“Din punct de vedere business, ca grup, Think Digital colaboreaza cu multe structuri media majore din piata. Avem colaborari active pe diverse paliere (monetizare advertising programatic, digital marketing sau reprezentare vanzari) cu Mediafax, Dogan, Digital Antena Group, Romania TV, Hotnews, Internet Corp etc si negocieri si cu ceilalti playeri locali.
Mediafax este un partener fondator in cadrul proiectului Agora (monetizarea spatiului programatic) inca de la lansarea sa, in 2013, iar colaborarea s-a extins de la inceputul acestui an si in ceea ce priveste strategia social media si optimizarea traficului general, avand in vedere ca avem un CV onorabil in acest sens si am derulat proiecte de succes in domeniu pentru mai multi publisheri online.
Prin urmare, e normal sa vizitez si acest partener, cat mai des posibil, si sa particip la intalniri cand sunt solicitat.
Nu stiu daca se va extinde in viitor colaborarea aceasta sau va ramane la acest stadiu. Evident, ne dorim relatii cat mai apropiate si cat mai indelungate cu partenerii nostri, pe cat posibil, iar Mediafax este in continuare un player major, cu branduri solide cu care ne dorim sa lucram pe mai multe paliere.”
În ceea ce priveşte relaţia cu Adrian Sârbu:
“Am lucrat aproape de si cu Adrian Sarbu timp de aproape 7 ani intr-o perioada fasta din punct de vedere profesional, atat pentru mine cat si pentru business. Deci e cat se poate de firesc sa avem o relatie personala si profesionala foarte buna.
Prin urmare, Adrian Sarbu ma poate suna la orice ora si in orice zi si ii voi raspunde, cu placere. Si cred ca si invers.
Nu ma numar printre cei care uita sau neaga de unde au plecat, cu cine au colaborat indeaproape si de unde au invatat multe lucruri care, ulterior, i-au ajutat in viata si in business”.
Carte de vizită Dragoş Stanca:
- a lucrat în grupul Media Pro din 1999, la început ca adjunct al diviziei de ziare locale, dezvoltate împreună cu Cătălin Tolontan. Din 2001, a condus divizia de publicaţii locale ale MediaPro
- În perioada 2002-2006 a fost director general Publimedia
- În 2006, a plecat din grup, la Realitatea Caţavencu
- În 2009, şi-a deschis companiile Q2M şi Publyo
- În 2012, compania Q2M a fost vândută grupului internaţional ThinkDigital. Este membru al boardului şi acţionar al ThinkDigital Group.
Comentarii