Survivor a scăzut uşor în audienţe, sub pragul de 1,5 milioane de telespectatori, însă se menţine lider. Insula iubirii, aflată abia la a doua ediţie din noul sezon, are cifre de două-trei ori mai mici.
Mai mult decât atât, emisiunea Antenei 1 prezentată de Radu Vâlcan a fost depăşită din nou de serialul turcesc Fiica Ambasadorului de la Kanal D, la nivel naţional şi la oraşe.
Astfel, dacă la Insula iubirii s-au uitat puţin peste 600.000 de români la nivel naţional, Fiica Ambasadorului a avut mai bine de un milion de telespectatori.
Vezi aici audienţele ediţiei de debut: Premiera Temptation Island - Insula Iubirii a „naufragiat” pe locurile doi şi trei
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de marţi, 3 mai, pe intervalul Survivor:
Naţional. Pro TV a fost lider de audienţă, show-ul Survivor fiind urmărit de peste 1,4 milioane de telespectatori.
Locul doi a fost ocupat de Kanal D care a difuzat în acest interval noi episoade ale serialului turcesc Fiica Ambasadorului, vizionate de mai bine de un milion de fani.
Insula iubirii a avut puţin peste 600.000 de telespectatori din întreaga ţară, cu 30.000 mai mulţi faţă de prima ediţie, difuzată luni, 2 mai. Cu aceste cifre, emisiunea de la Antena 1 s-a poziţionat pe locul trei în clasamentul audienţelor la nivel naţional, după Pro TV şi Kanal D.
Locurile patru şi cinci au fost ocupate de două televiziuni de ştiri: România TV a avut 379.000 de privitori, iar Antena 3 - 364.000.
Urban. Pro TV şi-a menţinut poziţia de lider şi la oraşe. Aici, show-ul din Republica Dominicană a fost urmărit de puţin peste 700.000 de telespectatori.
Şi Kanal D şi-a păstrat publicul, ocupând aceeaşi poziţie secundă cu serialul Fiica Ambasadorului la care s-au uitat 479.000 de fani.
Iar Antena 1, cu cifre la jumate faţă de lider, s-a mulţumit cu locul trei. Reality show-ul Insula iubirii a fost urmărit de 359.000 de români de la oraşe.
Antena 3 şi România TV au făcut schimb de locuri la oraşe. Postul Antena 3 a trecut pe locul patru, cu o audienţă de 245.000 de persoane, iar România TV s-a poziţionat după, cu 224.000 de privitori.
Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV a fost lider şi pe publicul comercial, fiind urmărit de 325.000 de tineri de la oraşe.
Însă Antena 1 şi-a luat revanşa. Insula iubirii a trecut pe doi, înaintea serialului de la Kanal D. Show-ul a fost urmărit de 243.000 de români din mediul urban cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.
Astfel, Kanal D a coborât pe trei, cu cifre aproape la jumate faţă de Antena 1. Serialul Fiica Ambasadorului a atras 127.000 de tineri de la oraşe.
Audienţa posturilor TV marţi, 3 mai, pe intervalul Survivor România (20:30-22:25), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1456 | 8.3 | 20.8 |
2 | Kanal D | 1.050.000 | 6.0 | 15.0 |
3 | Antena 1 | 617.000 | 3.5 | 8.8 |
4 | Romania TV | 379.000 | 2.2 | 5.4 |
5 | Antena 3 | 364.000 | 2.1 | 5.2 |
6 | Prima TV | 280.000 | 1.6 | 4.0 |
7 | DigiSport 1 | 244.000 | 1.4 | 3.5 |
8 | Pro Cinema | 239.000 | 1.4 | 3.4 |
9 | Antena Stars | 202.000 | 1.1 | 2.9 |
10 | Happy Channel | 189.000 | 1.1 | 2.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 3 mai, pe intervalul Survivor România (20:30-22:25), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 706.000 | 7.4 | 18.8 |
2 | Kanal D | 479.000 | 5.0 | 12.8 |
3 | Antena 1 | 359.000 | 3.8 | 9.6 |
4 | Antena 3 | 245.000 | 2.6 | 6.5 |
5 | Romania TV | 224.000 | 2.4 | 6.0 |
6 | DigiSport 1 | 171.000 | 1.8 | 4.5 |
7 | Prima TV | 150.000 | 1.6 | 4.0 |
8 | Happy Channel | 113.000 | 1.2 | 3.0 |
9 | Pro Cinema | 111.000 | 1.2 | 2.9 |
10 | Antena Stars | 92.000 | 1.0 | 2.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 3 mai, pe intervalul Survivor România (20:30-22:25), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 325.000 | 6.8 | 20.7 |
2 | Antena 1 | 243.000 | 5.1 | 15.5 |
3 | Kanal D | 127.000 | 2.7 | 8.1 |
4 | DigiSport 1 | 99.000 | 2.1 | 6.3 |
5 | Antena 3 | 65.000 | 1.4 | 4.2 |
6 | Pro Cinema | 64.000 | 1.4 | 4.1 |
7 | Prima TV | 55.000 | 1.2 | 3.5 |
8 | Romania TV | 50.000 | 1.1 | 3.2 |
9 | Digi 24 | 50.000 | 1.0 | 3.2 |
10 | National TV | 39.000 | 0.8 | 2.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
Eu nu înțeleg...