Când tehnologia se împleteşte cu tradiţia. O campanie, care a adus Cobza din Moldova sau Buciumul din Bucovina pe Spotify, a fost premiată la un concurs internaţional.
„Sound Codes of Romania” a fost proiectul semnată de agenţia Ogilvy pentru clientul Globalworth. A câştigat premiul „Best Audio Podcast+Music”, la categoria Brand Content & Creativity, în cadrul concursului EMA In2Sabre Awards.
Cum a funcţionat campania?
Pe 24 ianuarie, Ogilvy a organizat în clădirea Globalworth Tower o expoziţie unde au fost expuse covoare tradiţionale româneşti pe care a fost ţesut un un QR code ce trimite către un playlist pe Spotify.
Vizitatorii au scanat QR code-ul şi au putut asculta sunete de patrimoniu precum Buciumul din Bucovina, Toaca din Neamţ sau Păsările din Delta Dunării. Lista completă a sunetelor poate fi ascultată AICI.
Ulterior, aceste covoare au fost expuse şi la Universitatea de Arhitectură şi Urbanism Ion Mincu, Muzeul de Artă Contemporană sau Teatrul Apollo 111.
Citeşte şi: De Ziua Unirii. Cobza din Moldova sau Buciumul din Bucovina, pe Spotify. Cum pot fi ascultate? O campanie Ogilvy aduce împreună tehnologia şi tradiţia
VIDEO. Campania „Sound Codes of Romania” realizată de Ogilvy
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Trimite un comentariu