Cât a cheltuit Primăria Bucureştiului pe publicitate, în mandatul Gabrielei Firea? Zece milioane de euro. Prin ce firme
Pro TV, logo schimbat pentru o zi. „Punctul” s-a transformat într-o inimă de Ziua Mondială a Televiziunii
VIDEO. Campanie umanitară lansată de un supravieţuitor Colectiv şi familia unei victime: Fonduri pentru o fată de 17 ani, care a suferit arsuri grave
Studiu Starcom: cât de influenţi sunt influencerii? Nimic în studiu despre marcare şi respectarea regulilor de „bune practici"
Cursa pentru Oscar: „colectiv” se lansează în SUA, Marea Britanie şi Canada. Laudă filmul New York Times, Washington Post, The Guardian
TVR vrea vaccinare cu prioritate pentru Covid-19: „Televiziunea Română este instituţie de interes strategic”, spun oficialii
Brand Minds, Upgrade 100, TEDx sau Effie. Protest al organizatorilor de evenimente: Facem apel către premierul Orban să ţină cont şi de vocea noastră