Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) vrea să auditeze cu proprii oamenii publiciatea de pe internet şi publicaţiile tipărite, a declarat pentru paginademedia.ro Cătălin Tolontan, reales în consiliul de administraţie al BRAT.
"Realizarea auditului de către oameni ai BRAT ne preocupă de mai multă vreme. Un audit specializat pe media presupune să fie auditaţi nu doar publisherii, ci şi tipografiile şi firmele de difuzare. Nu sint naiv, ştiu că e complicat de realizat, dar ce nu e complicat azi în această industrie?”
Cu toate acestea, Cătălin Tolontan se declară optimist în privinţa şansei de reuşită a acestui proiect.
"BRAT are o istorie de rezolvare spectaculoasă a lucrurilor grele. Ultimul a fost acela de a deveni furnizor unanim acceptat de cifre de audienţă pe net. Puţini credeau că vom reuşi, dar am facut-o. La fel se va face şi cu serviciul de monitorizare a publicităţii on-line, care va contoriza toate campaniile pe un singur server, şi sper să urmeze auditul intern pe print"
Adunarea generală a Biroului de Audit al Tirajelor a decis ieri noua componenţă a consiliului director şi l-a reales pe Silviu Ispas în funcţia de preşedinte al asociaţiei.
Iată care este noua componenţă a consiliului de administraţie al BRAT:
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
- Călin Rotăruş (ArboIntervactive)
- Florin Beldiman (MediaedgeCIA)
- Mihai Trandafir (Mc Cann Erikcson)
- Vincent Briot (Edipresse AS)
- Marius Gheorghe (Media Investment)
- Cosmina Noaghea (Publimedia)
- Gruiţă Ienăşoiu (Solpress)
- Alin Popescu (Legalnet Media)
- Dragoş Stanca (F5)
- Dragoş Vărsăndan (Ringier România)
- Bogdan Gheorghe (SoftNews Net)
- Cătălin Tolontan (Convergent Media)
- Claudiu Şerban (Editura Evenimentul Zilei şi Capital)
- Dan Manea (Media Sud Management).
Trimite un comentariu