Revista satirică franceză Charlie Hebdo a depăşit pragul de 200.000 de abonaţi, faţă de 10.000 câţi erau înainte de atentatul din 7 ianuarie, care i-a decimat redacţia, a anunţat marţi un manager al publicaţiei, scrie Mediafax, care citează Le Monde.
Peste 200.000 de persoane au plătit 70 de euro pentru a-şi face un abonament la săptămânalul satiric Charlie Hebdo.
Astfel, numai din abonamente, Charlie Hebdo a încasat 14 milioane de euro.
"Încasările publicaţiei (din vânzări şi abonamente) vor fi destinate integral susţinerii acesteia, indiferent de suma (obţinută). Nu se vor acorda dividende pentru acţionari", a subliniat sursa citată.
Pe de altă parte, ea a precizat că "donaţiile obţinute (2,37 milioane de euro) vor fi oferite integral urmaşilor victimelor".
Cumulând vânzările, abonamentele, donaţiile şi ajutorul public, Charlie Hebdo ar putea strânge aproape 30 de milioane de euro, o sumă importantă ţinând cont de faptul că revista se confrunta cu dificultăţi financiare înainte de atentat.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu