Pro TV se va concentra mai mult pe producţie locală decât pe filme, că se încearcă găsirea unui echilibru între producţiile externalizate şi cele in house, dar a vorbit şi despre „experimentele” cu noile producţii. Acesta a mai spus că în acest an cheltuielile Pro TV cu producţiile locale au crescut cu 50% faţă de 2014.
Declaraţiile au fost făcute într-o întâlnire cu presa în care Cesnavicius a vorbit despre strategia Pro TV. La întâlnire au mai participat Lucia Antal, director de marketing la Pro TV, şi Andi Moisescu, cel care a vorbit despre cel mai important show al staţiei, Românii au talent. „ Am încercat anul acesta să fie cât mai clar că punem accent pe talentul. Am încercat să decriptăm talentul unui act artistic. Din experienţa sezoanelor precedente ştim că au existat discuţii că de multe ori se votează cazul şi nu talentul. A fost cel mai de succes sezon al nostru.”, a explicat Andi Moisescu.
Aleksandras Cesnavicius, şeful Pro TV, în întâlnirea cu presa:
- Am avut multe filme în programe în trecut. Filmele sunt bune pentru promovare, oamenilor le plac, sunt foarte instabile şi sunt folosite şi de competitori, dar nu este un bun motiv de diferenţiere. Avem o direcţie diferită. Ce-i face pe oameni să vorbească despre noi? Ei vorbesc de producţii precum Vocea României. Există o direcţie clară pe care o avem, că această companie trebuie să aibă conţinut local. E nevoie de conţinut local, de o echipă locală.
- Din păcate serialele americane nu funcţionează pe această piaţă şi nu oferă prea multe soluţii.
- Am început să facem proiecte tot mai mari. Echipele din spatele show-urilor sunt foarte importante. Echipele internaţionale, oricât ar fi de mari, au cunoştinţe limitate. E clar că direcţia acestei companii trebuie să fie locală. Vom continua să fim o staţie locală.
- Producţia in house. Încercăm să găsim balanţa undeva la mijloc, între a produce in house şi a externaliza. Adică, marile show-uri precum Got Talent şi Vocea sunt produse in house. Pe de altă parte, anul trecut am început să investim mai mult în producătorii externi pentru a extinde piaţa locală, ceea ce duce la mai multe job-uri.
- Obiectivul nostru este să scoatem mai mult din fiecare show local.
- Cu fiecare show nou pe care îl lansezi există riscul ca uneori o idee să meargă sau nu. Dacă lansezi un număr de emisiuni, unele dintre ele pot fi un eşec. Anul acesta am avut câteva proiecte care nu s-au ridicat la aşteptările noastre şi care au fost mutate din program, pentru moment. Apoi le-am trimis din nou la editare pentru a vedea cum pot fi acestea transformate în mai bine. Le readucem apoi în low season ca să vedem cum reacţioneză publicul la ele.
- În vara aceasta, vom aduce trei proiecte noi şi ne vom muta mai mult la zona day time.
- Anul trecut Pro TV a avut cele mai bune rezultate de audienţă din ultima decada, iar în 2015 ne aşteptam la cifre şi mai bune şi să ne îndeplinim obiectivele financiare
- Anul acesta, investim cu 50% mai mult pe producţiile locale decât am cheltuit anul trecut.
- Când am venit la Pro TV, în decembrie 2013, erau 1.000 de angajaţi, în 11 companii. Acum am ajuns la 800.
- Avem un nou talent manager, funcţie care nu exista până acum, pe care l-am recrutat de la Antena Group. Vom mai introduce o serie de funcţii noi în zona de conducere.
Lucia Antal, director de marketing Pro TV:
- „Am încercat să privim lucrurile diferit. Am încercat lucruri noi, care s-au dovedit a fi, unele dintre ele, absolut minunate. Una dintre el a fost acea strategie de a promova într-un slot de mare audienţă un anumit program şi după aceea de a-l muta ori pe canalul respectiv, ori pe alt slot. S-a dovedit a fi un lucru foarte bun. Acasă este şi acum pe locul în prime time. Pe totul grupul suntem mult peste anul trecut.
- În camp de brand, ne-am focusat pe show-urile principale şi pe oamenii care reprezentau brandul Pro TV şi vechi şi noi. Am construit branduri noi, am păstrat brandurile vechi. Am continuat să întărim atât prime-time-ul dar şi în timpul zilei, încet, încet.
- În vară vom continua cu brandul nostru, Vara se joacă la Pro TV. În afară de grila de vară, cu cele trei noi show-uri vom avea şi ceva nou.
- Ce ne-a interesat foarte tare a fost interactivitatea cu telespectatorii , nu numai în on-air ci şi online. Am făcut un nou pas pe care l=aţi văzut la Românii au talent. A fost integrarea Twitter în on-air-ul nostru. S-a dovedit un lucru foarte bine şi ne gândim şi pe viitor să integrăm aceste lucruri cât mai mult.
Andi Moisescu, despre sezonul cinci Românii au talent:
- Una dintre valorile la care am ţinut cont în ultimul sezon a fost cea de producţie. O altă valoare este cea legată de calitate.
- După patru sezoane când am văzut cam tot ce se poate în materie de calitate, e din ce în ce mai dificil să te mai surprindă ceva. Asta se întâmplă şi la masa juriului, se întâmplă şi cu telespectatorii de acasă. Sigur că producătorii se străduiesc întotdeauna să caute tot ce poate fi mai bun şi mai neaşteptat în România în materie de talente.
- Când cantitatea de neaşteptate creşte, noi trebuie să continuăm să surprindem cu ceva. Am încercat să facem investiţii în ce priveşte calitatea actului artistului. În faza preselecţiilor noi nu putem interveni cu nimic în actul artistic. Ce vedeţi în preselecţie sunt ideile lor şi posibilităţile lor de a le implementa. Ce putem oferi noi este set-up-ul, captură hd, light designul.
- Prima inovaţie a fost aducerea la masa juriului a unui „bad guy” în formula unei „bad lady”, lucru care nu s-a mai făcut. S-a dovedit a fi un succes, într-un final, din toate punctele de vedere.
- Suntem prima emisiune care şi afişează hashtag-ul în direct. Până la urmă şi ăsta este rolul unui lider, să inoveze.
- Un alt aspect important e legat de credibilitate. Am încercat anul acesta să fie cât mai clar că punem accent pe talentul. Am încercat să decriptăm talentul unui act artistic. Din experienţa sezoanelor precedente ştim că au existat discuţii că de multe ori se votează cazul şi nu talentul. A fost cel mai de succes sezon al nostru. A fost primul an când nu am mai avut la final dezbateri îndelungi despre cine să câştige marele premiu.
Ştire în curs de actualizare
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
“Pariu cu viata” a avut succes,a scazut in audienta atunci cand scenaristii au ramas in pana de idei si au luat-o pe aratura cu povestea.Sa ne amintim de” Regina” sau “Inima de tigan” care scorau foarte bine,aveau varfuri de peste 5 milioane.Ca sunt costisitoare....pai sunt, insa este mult mai simplu si mai ieftin sa aduni in platou cateva pseudo vedete,iar ele sa fac circ(si nici macar asta nu fac fiindca ca sa faci circ ai nevoie de talent si nici macar asta nu au) ca doar telespectatorul roman nu merita mai mult(si sa nu aud replica deja celebra a managerilor tv :”asta vrea telespectatorul”,cea mai lamentabila scuza ever)
Adrian Sarbu are fler si este un vizionar, iar acestea se numesc TALENT domnule Alexandras.
Dumneavoastra si toti cei pe care i-ati adus, reusiti doar sa fiti penibili si sa va infruptati din munca celor ce au construit!
Daca aveti o urma de bun simt terminati cu laudarosenia si construiti ceva de la zero daca sunteti atat de capabili!