Un nou sponsor principal pentru Vocea României. Splend'or, jucător din industria de bijuterii, a anunţat că devine sponsorul principal al show-ului de muzică Vocea României şi că va oferi marele premiu pus în competiţie, de 100.000 de euro, potrivit unui anunţ al companiei.
Mădălina Diaconu, Marketing Manager Splend’or:
„Pasiunea pe care o vedem de 8 ani pe scena Vocea României transformă totul într-un spectacol impresionant. Pasiunea, care defineşte şi povestea Splend’or de 13 ani, este cea care ne-a ajutat să dezvoltăm o reţea de peste 50 de magazine în România, oferind cea mai variată selecţie de bijuterii şi ceasuri renumite pe plan interrnaţional.
An de an, ne-am dorit să fim mai performanţi, competitivi si inovatori, urmărind strategii actuale care să ne consolideze poziţia în piaţă şi care să ne apropie şi mai mult de consumator, generând experienţe memorabile.
Înţelegând pe deplin puterea pe care o ai atunci cand faci lucrurile cu pasiune, am ajuns la concluzia că putem porni pe acest drum comun cu Vocea României şi că e momentul să strălucim împreună.”
Reaminitm că, până anul trecut (în sezonul opt), show-ul a avut drept sponsor principal pe Telekom. Începând cu "fostul" Telekom (Cosmote - diviza de mobile) la primele ediţii, continuând cu actualul Telekom (după achiziţia de către T - Mobile).
Anul acesta, show-ul rămăsese fără sponsor principal (care să asigure marele premiu) şi în loc au rămas mai multe companii, numite simplu, sponsori, după cum Paginademedia.ro a relatat recent AICI. Este vorba despre Ciuc, Fortifikat, Avon, Giusto şi Splend'Or.
Citeşte şi:
PREMIERĂ. Vocea României, primul sezon fără Telekom sponsor. Cine sponsorizează acum show-ul de pe Pro TV
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu