Hai la restaurant! Jucătorii din industria HoReCa au lansat o campanie care să-i încurajeze pe români să revină în restaurante. Campania a pornit de la organizaţia industriei - HORA şi a fost dezvoltată de agenţia Golin. Două branduri - Mastercard şi MedLife sunt, de asemenea, implicate în campanie. Cum, în continuare.
Campania se numeşte „Dor de bun şi bine”, iar în prima fază, pe lângă vizualuri, a lansat şi „Ghidul de siguranţă în restaurante”, prin care îi încurajeze pe oameni să vină la restaurante, pentru că sunt respectate regulile de siguranţă în contextul pandemiei de Covid-19.
În ghid, explică agenţia, sunt explicate "măsurile optime de siguranţă şi responsabilitate destinate atât operatorilor din industrie, cât şi consumatorilor, şi formulate în linie cu obiectivul naţional de a preveni apariţia unor situaţii favorabile răspândirii virusului.".
Ghidul este susţinut de Ministerul Sănătăţii şi dezvoltat împreună cu MedLife. Poate fi descărcat de AICI. Mastercard a sprijinit, de asemenea, campania jucătorilor reuniţi în HORA - Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România.
Obiectivul briefului a fost clar din primul moment "dorim să le redăm oamenilor încrederea să se întoarcă în restaurant", spune Marina Constanda, director Gollin.
Proiectul, spun cei de la Gollin "se bazează pe o formulă de parteneri din sfera privată, guvernamentală şi ONG şi acoperă activităţi integrate de PR, digital, social media, influencer marketing şi media planning."
GALERIE FOTO. Campania industriei Horeca Dor de bun şi de bine în imagini:dorim să le redăm oamenilor încrederea să se întoarcă în restaurant"
Echipele participante în proiect:
HORA: Radu Tănase (membru al Consiliului Director şi parte din Celula de comunicare a organizaţiei; cofondator Calif, Condimental şi Shoteria), Răzvan Crişan (membru al Consiliului Director şi parte din Celula de comunicare a organizaţiei; cofondator Kané Group), Anita Panait (Director Executiv şi partedin Celula de comunicare a organizaţiei)
Mastercard: Raluca Nicolaescu (Head of Marketing), Florentina Costea (Marketing Manager)
Golin: Marina Constanda (PR Director), Alexandra Siminiuc (PR Manager), Rafaela Bachios (Senior Media Associate), Oana Iosifescu (Senior Media Associate), Cătălina Popescu (Senior Media Associate)
MullenLowe: Vlad Lipovanu (Head of Digital), Gabriela August (Digital Project Manager), Dragoş Ioja (Senior Copywriter), Mircea Solomiea (Graphic Designer)
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Trimite un comentariu