Golin îşi anunţă noul Creative Director. Este vorba despre Manuela Gogu, cea care a mai ocupat această poziţie la Golin şi în trecut (2009-2012).
Cu peste 15 ani de experienţă în comunicare şi advertising, Manuela Gogu se reîntoarce la Golin, agenţia în care şi-a început cariera în 2007. Deşi nu a mai lucrat în Golin, Manuela Gogu a rămas în grupul Lowe (din care face parte şi Golin).
Manuela Gogu, noul creative director Golin:
„Revin în Golin cu ambiţii mari în zona de experience. Fie că prin experience înţelegem activare online, DM, BTL sau PR stunt, cred că „ideea acţionabilă” are puterea de a genera engagement nativ şi poveste.
Cred totodată în puterea ideii ce are în spate o tensiune reală. Prin astfel de idei generăm mişcări şi nu simple headline-uri. Şi mai cred în coerenţă şi logică creativă. Felul meu de a defini storytelling-ul.Tensiune - experienţă - coerenţă. Cam asta îmi propun să aduc la Golin”, spune ea.
Parcursul profesional al Manuelei Gogu se suprapune aproape integral cu Lowe Group România, unde începând cu 2006 a ocupat mai multe poziţii:
- în 2009, a fost numită primul Creative Director al unei agenţii de PR în România - Golin
- a trecut la agenţia de ATL MullenLowe, unde a devenit Creative Director în 2012
- în ultimii 5 ani, a dezvoltat campanii integrate în calitate de Creative Integration Director, în cadrul aceluiaşi grup de comunicare
De-a lungul parcursului în grup, a coordonat peste 20 de echipe de creaţie şi a semnat alături de acestea zeci de campanii recompensate cu peste 40 de trofee, atât local cât şi internaţional (PR AWARDS, EFFIE, ADC RO, IPRA Awards, Internetics, Sabre Awards, Webstock).
Printre aceste campanii amintim de Transpiraţia Strică Reputaţia/ Rexona, Văru’ / Tocmai.ro, Cif Curăţă România sau Căutătorii de Cămări pentru LIDL România.
Golin face parte din grupul de comunicare Lowe Group, alături de MullenLowe (advertising), Initiative (media) şi Medic One (comunicare în domeniul medical şi farmaceutic).
Roxana Dibă, managing director Golin:
„Ne bucură mult faptul că o avem pe Manuela on board – în primul rând, pentru că vine cu o expertiză strong în domeniu şi cu o perspectivă creativă unică, integratoare, care ajută produsul de PR Golin să exploreze şi zone laterale, şi să livrăm, la final de zi, soluţii de comunicare inovatoare clienţilor noştri.
Şi-apoi pentru că Manu este un om extrem de pasionat de ceea ce face, vine mereu cu insight-uri on point, pe brief, chiar şi atunci când acesta pare imposibil de realizat, şi asta inspiră şi motivează toţi oamenii din jurul ei să fie mai buni, să iasă din zona de confort şi să caute soluţii în afara ei”, spune ea.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii