Actorul Pavel Bartoş este implicat în noua campanie de imagine realizată de Metro Cash & Carry pentru franciza independentă LaDoiPaşi.
Bartoş, care este şi ambasadorul brandului LaDoiPaşi, este protagonistul noilor spoturi care scot în evidenţă „beneficiile directe pe care le au clienţii reţelei LaDoiPaşi”, spun reprezentanţii brandului.
Noua campania s-a realizat în colaborare cu agenţia Idea Film. Pavel Bartoş ia ipostaza unui „Mistery Shopper” pentru a testa răbdarea personalului LaDoiPaşi, dar şi gama de produse din magazin. Bartoş este deghizat într-un „Client matur mustăcios” şi într-o „Bătrânică nehotărâtă”.
Din echipa LaDoiPaşi au participat la realizarea campaniei:Irinel Popescu -Director Retail, Marina Zara- Head of Marketing & CRM, Dana Bănică - Retail Marketing Manager.
Din echipa Idea Film au participat la realizarea campaniei: Ionuţ Ionescu- Producător Executiv, Andrei Marinescu - Producător Executiv, Cătălin Stanciu – Director de Creaţie, Koray Turhan – Producător, Tudor Popescu - Senior Editor.
”Dacă în campaniile anterioare am vorbit despre proximitatea pe care o promite magazinul LaDoiPaşi, despre antreprenorii din spatele conceptului LaDoiPaşi, acum vorbim direct cu clienţii LaDoiPaşi. Le promitem şi le demonstrăm că în orice magazin LaDoiPaşi găsesc aceeaşi gamăde la produse sau servicii, personal informat, atitudine prietenoasă şi amabilă”, declară Marina Zara, Head of Marketing & CRM.
VIDEO. LaDoiPaşi - Mystery Shopper - Amabilitate
Trimite un comentariu