Meciul Franţa – România a ţinut pe Pro TV, în medie, 3,2 milioane de români. Dintre aceştia, 1,9 milioane de telespectatori au fost din mediul urban.
Performanţa plasează meciul pe locul doi al celor mai urmărite partide de fotbal din acest an, după finala Campionatului Mondial (Olanda – Spania).
În materie de încasări de publicitate, Franţa – România a atras, potrivit estimărilor paginademedia.ro, aproximativ 170.000 – 190.000 de euro.
Audienţa posturilor TV la nivel NAŢIONAL, în intervalul partidei Franţa – România (9 octombrie, 22.02 – 23.53)
Mii telespectatori | Rtg% | Shr% (Cota de piata) | |
---|---|---|---|
Pro TV | 3.223 | 15,9 | 42,0 |
Antena 1 | 586 | 2,9 | 7,6 |
National TV | 417 | 2,1 | 5,4 |
Kanal D | 250 | 1,2 | 3,3 |
Prima TV | 220 | 1,1 | 2,9 |
Sursa: GfK, date prelucrate de departamentul de cercetare al Pro TV
În minutul de aur, la ora 22.47, la Pro TV se uitau 3,7 milioane de telespectatori din mediul urban.
La nivel urban, partida a atras o medie de 1,9 milioane de telespectatori.
Audienţa posturilor TV la nivel URBAN, în intervalul partidei Franţa – România (9 octombrie, 22.02 – 23.53)
Mii telespectatori | Rtg% | Shr% (Cota de piata) | |
---|---|---|---|
Pro TV | 1.912 | 16,7 | 42,3 |
Antena 1 | 358 | 3,1 | 7,9 |
National TV | 167 | 1,5 | 3,7 |
TVR 1 | 159 | 1,4 | 3,5 |
Prima TV | 154 | 1,3 | 3,4 |
Sursa: GfK, date prelucrate de departamentul de cercetare al Pro TV
Foto: Laurenţiu Mich, Mediafax Foto
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
in SUA cu 42 cota de piata cred ca se face cateva zeci de milioane de euro