Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM) Bucureşti a amendat Realitatea Media din cauza nerespectării securităţii în muncă şi a normelor în domeniul sănătăţii, precum şi a neacordării sporurilor cuvenite angajaţilor, scrie DailyBusiness.ro, care citează un comunicat al FRJ MediaSind.
Publicitate Cristian Godinac (foto), preşedintele MediaSind, a declarat pentru DailyBusiness.ro că nu se cunoaşte încă suma cu care Realitatea Media a fost amendată, dar potrivit legii, aceasta poate fi cuprinsă între 50.000 şi 100.000 de lei.
Controlul a venit în urma sesizării Sindicatului Jurnaliştilor Profesionişti, trimisă la Ministerului Muncii.
"Inspecţia Muncii a constatat că potrivit statelor de plată, nu se acordă alte sporuri în afară celui pentru munca de noapte, respectiv 25% pentru fiecare oră prestată", se arată în acelaşi comunicat.
Astfel, angajaţii Realitatea Media nu beneficiază de sporul de vechime (între 5 şi 25%), sporul de fidelitate din massa - media (25%), sporul pentru zilele libere. De asemenea, acestora nu li se plătesc orele orele suplimentare lucrate.
Realitatea Media, amendată de Inspecţia Muncii. Vezi motivele
Televiziunea şi panourile stradale sunt mediile preferate de consumatorii români pentru publicitate, în timp ce reclamele prin intermediul SMS-urilor sunt considerate de aceştia cel mai puţin adecvate, scrie Mediafax, care citează un raport de cercetare realizat de GfK România.
Astfel, 73% dintre consumatorii din mediul urban utilizatori de internet din România sunt de părere că o marcă ar trebui să comunice cu ei prin intermediul acestui canal.Al doilea mediu prin care respondenţii consideră că o marcă ar trebui să comunice cu consumatorii sunt panourile stradale (67%). Acestea sunt considerate mult mai potrivite de către persoanele "în mişcare", mai precis tinerii între 15 şi 17 de ani.
Publicitatea la români: Care sunt mediile preferate de consumatori pentru vizionarea reclamelorNoua emisiune „F Pod. Podul lui Finţescu” de la Prima TV, lansată ieri, dezvăluie telespectatorilor secretele frumoase ale vedetelor, scrie Evenimentul Zilei. Programul este difuzat în fiecare zi de la ora 11.30.
"Nu vom dezbate însă subiecte legate de scandaluri şi alte cancanuri din lumea mondenă. Vrem să-i arătăm pe invitaţi exact aşa cum sunt, fără artificii de imagine", promite prezentatorul Dan Finţescu.
Divertisment fără subiecte de scandal, la Prima TV
Agenţia Q2M anunţă lansarea, pe Facebook, a unei platforme de e-learning în domeniul marketingului digital, RoNewMedia Academy, adresată celor care doresc să aibă acces la conţinutul conferinţelor RoNewMedia, organizate de această companie, dar şi la webinarii şi traininguri online de profil. Platforma a fost realizată de agenţia Happy:Digital, scrie HotNews,ro, care citează un comunicat de presă.
Pe scurt: Q2M lansează o platformă de e-learning pe Facebook
„Nu sunt semne care să indice faptul că actualii clienţi ai WPP ar fi început să-şi reducă bugetele de publicitate anul acesta, deşi perspectivele sunt mai <rezervate> spre sfârşitul anului”, anunţa Martin Sorrell, CEO al grupului de comunicare WPP.
Acesta a declarat că, deşi companiile sunt mai precaute, WPP „nu a văzut niciun semn că oamenii şi-ar reduce bugetele”, scrie Wall-Street.ro, care citează brandrepublic.com. În prima jumătate a anului, WPP a adunat venituri de 4,71 miliarde de lire sterline, în creştere cu 6,1% faţă de perioada similară a anului trecut.
WPP rămâne optimist în privinţa evoluţiei bugetelor de publicitate
Primul interviu televizat acordat de ex-directorul FMI Dominique Strauss-Kahn după eliberarea din arest i-a adus televiziunii franceze TF 1 o audienţa-record, cea mai mare din ultimii şase ani, scrie Financiarul.
Peste 13 milioane de telespectatori au urmărit, duminică seara, în intervalul orar 20.09 -20.33, interviul transmis de TF1, ceea ce i-a asigurat postului o cotă de piaţă de 47%.
Minutul de aur s-a înregistrat la începutul difuzării interviului, când 14,8 milioane de francezi urmăreau prestaţia lui Dominique Strauss-Kahn.
Dominique Strauss-Kahn a devenit vedetă de televiziune
Răzvan Dragomirescu (39 de ani), cel care în ultimul an şi jumătate a gestionat contul de media al Vodafone, va prelua conducerea PHD România, agenţie de media full service parte a Omnicom Media Group, scrie Wall-Street.ro.
Pe de altă parte, Laura Badea, fosta şefă a PHD România a fost promovată la nivel de reţea. Dragomirescu lucrează pentru Omnicom Media Group România din februarie 2010, când a fost recrutat de la agenţia de media Iniţiative pentru a se ocupă de bugetul de publicitate al Vodafone, al doilea operator de telefonie mobilă de pe piaţă locală şi unul dintre cei mai mari investitori în advertising.
Răzvan Dragomirescu devine noul managing director al PHD, agenţie a Omnicom
Agenţia media Brand Connection România va gestiona contul de comunicare al Kruk International, companie ce activează pe piaţă colectării de creanţe din România şi din Polonia, pentru campania educaţională "Datoria Mea", care va începe în septembrie.
Brand Connection va asigura servicii de strategie, planificare, cumpărare şi cercetare pentru întreaga campanie media.
Brand Connection va comunica pentru Kruk International
Autorităţile din Marea Britanie încearcă să oblige publicaţia The Guardian, printr-un ordin judecătoresc, să dezvăluie sursele confidenţiale care i-au furnizat informaţii în scandalul interceptărilor telefonice. Reprezentanţii „The Guardian“ refuză să-şi dezvăluie sursele care au declanşat cel mai mare scandal din istoria presei britanice, în ciuda presiunilor autorităţilor.
Reprezentanţii Metropolitan Police Service (MPS) au spus că au solicitat emiterea unui ordin judecătoresc contra ziarului „The Guardian" şi a unuia dintre reporterii acestei publicaţii, încercând să găsească dovezi ale unei posibile încălcări a Official Secrets Act şi a legislaţiei ce reglementează normele de comportament în instituţiile publice, potrivit Mediafax.
Poliţia face presiuni la „The Guardian“
Sursa foto: Mediafax, Răzvan Chiriţă
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
ITM -ul a venit si a plecat, noi ramanem cu buzele umflate, cu aceleasi salarii mici, ore neplatite, fara concedii si ce dracu sa ma zic despre cele cateva secunde libere pe care nu le avem niciodata.
E atat de greu sa te uiti la televizor, sa vezi emisie pe post si sa nu te prinzi ca sunt niste oameni in spate, care sunt la serviciu.
UNDE MAMA DRACULUI ESTE SPORUL ALA? AM LUCRAT MULTI ANI DE NOAPTE FARA SA POT DOVEDI VREODATA! LUCRAM PESTE ORA 22:00, PANA LA 01:30 FARA NICI UN SPOR!!! MUNCIM DE SARBATORI, SAMBATA SI DUMINICA FARA NICI O JENA DIN PARTEA ANGAJATORULUI! ESTE DOAR O ZI OBISNUITA!
ASTEA NU LE VEDE NIMENI????