Noaptea Agenţiilor, un proiect iniţiat şi organizat de The Institute, va avea loc anul acesta pe 15 mai, in sediile agentiilor de comunicare participante.
Evenimentul îşi propune să promoveze creativitatea românească, implicând agenţiile de comunicare într-o serie de evenimente interactive ce au loc simultan, pe parcursul aceleiaşi nopţi, în sediile agenţiilor, dar şi în spaţii conexe.
În primele două ediţii ale evenimentului, peste 4.000 de vizitatori au trecut pragul celor 21 de agenţii participante, printre care se numără AdVenture, BBDO Group, BrandUP, Cohn&Jansen JWT, DRAFT FCB, Green Pixel, Grey-G2 Romania, Headvertising, iLeo, Leo Burnett & Target, MB Dragan, Propaganda, RUSU+BORTUN BRAND GROWERS, Saatchi & Saatchi, Starcom, The Geeks, Webstyler şi Wunderman.
Acestea s-au întrecut în evenimente precum concerte, expoziţii, concursuri, proiecţii de film, grătare, jocuri sau nunţi.
Anul acesta agenţiile (creaţie, media,interactive, PR) se pot înscrie în începând cu 20 martie şi până pe 13 aprilie 2012, orele 18.00. Pentru detalii suplimentare, pot accesa site-ul evenimentului AICI.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu