După succesul filmului interactiv Black Mirror: Bandersnatch, unde telespectatorul decidea soarta tânărului Stefan Butler, Netflix vrea să investească în noi producţii de acelaşi fel, scrie Variety.
Anunţul a fost făcut de Todd Yellin, vice-preşedinte pe zona de inovaţie Netflix în cadrul unei conferinţe care a avut loc în Mumbai, India.
Todd Yellin:
(n.r. Bandersnatch) este un succes aici în India, este un succes în lume, aşa că am realizat că poveştile interactive sunt ceva pe care vrem să pariem mai mult. Mizăm pe acest lucru. Aşa că, aşteptaţi-vă ca în următorii ani să vedeţi mai multe poveşti interactive. Nu vor fi neapărat science-fiction sau dark, pot fi comedii sau filme romantice unde audienţa să decidă dacă ea va ieşi cu el sau nu”
În cadrul aceleiaşi conferinţe, oficialul a anunţat că Netflix va creşte conţinutul de origine indiană după succesul serialului „Sacred Games”, unde doi din trei urmăritori proveneau din afara Indiei. Totodată, numărul limbilor în care este disponibil conţinutul platformei va creşte de la 25 la 30.
Black Mirror: Bandersnatch spune povestea lui Stefan Butler, un adolescent care a rămas fără mamă şi locuieşte cu tatăl său. Inspirat din cartea Bandersnatch scrisă de Jerome F. Davis, Stefan programează un joc cu diferite drumuri pe care jucătorul le poate alege. Întreaga poveste are loc în anul 1984.
Filmul poate fi „jucat” în mai multe modalităţi şi conţine mai multe finaluri alternative, dar şi referinţe la serialul care poartă acelaşi nume, Black Mirror.
Pe lângă Bandersnatch, Netflix mai are câteva filme interactive animate: Minecraft: Story Mode, Puss in Boots: Trapped in an Epic Tale, Buddy Thunderstruck: The Maybe Pile şi Stretch Armstrong The Breakout.
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Comentarii