COMUNICAT. Numaratoarea inversa a inceput, Black Friday e aproape aici iar retailerii se pregatesc deja pentru cea mai aglomerata perioada a anului. Pentru majoritatea comerciantilor, produsele pentru Black Friday / Cyber Monday si Craciun au inceput deja sa inunde centrele de distributie.
Pe multi dintre ei, tsunami-ul comenzilor din acest varf de sezon atipic este pe cale sa ii loveasca. Nu este insa cazul celor care au optat pentru externalizarea procesului logistic cu ajutorul Fulfill.ro.
Divizia de logistica e-commerce a grupului Mediapost Hit Mail a inregistrat in ultimele luni cea mai mare crestere de pana acum, pe fondul migrarii masive a comerciantilor catre mediul online pentru a se adapta contextului impus de restrictiile pandemiei.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Urmand acelasi trend ascendent, evenimentul Black Friday de anul acesta se anunta deja a fi unul cu un volum de comenzi record pentru Fulfill.ro.
“În fiecare an, de Black Friday, ne-am respectat promisiunile legate de termenele de executie. Acum, cu cateva saptamani inainte de eveniment, ne aflam deja in pozitie de block-start, gata sa facem fata oricarei provocari, pentru linistea clientilor nostri.
În perioadele de varf de activitate, presiunea cea mai mare se pune intotdeauna pe motorul logistic – totul trebuie sa fie perfect sincronizat si automatizat, rapid si fara erori.
Pentru a ajunge la aceasta performanta, solutia Fulfill.ro a fost imbunatatita constant, incepand cu spatiul de depozitare si pana la dezvoltarea software-ului care sustine intreg fluxul operational” a declarat Marian Seitan, Manager General al grupului Mediapost Hit Mail.
In momentul de fata, Fulfill.ro dispune de un spatiu de depozitare a produselor cu o capacitate de 10.000 mp, si o putere de gestionare a peste 6.000 de comenzi pe zi.
In plus fata de solutiile sale logistice, grupul Mediapost Hit Mail, detinut in proportie de 100% de catre Posta Franceza, pune la dispozitia clientilor sai si un centru de contact (call center) cu 40 de profesionisti care se ocupa de relatia dintre magazinele online si consumatori prin linii de informare telefonica, WhatsApp si mesagerie online, precum si sisteme de comunicare multi-canal (SMS, email, notificari).
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu