AUDIENŢE. Pro TV a scos audienţe record cu semifinala dintre Italia şi Spania (4-2), disputată aseară. Meciul, care a adus calificarea „Squadra Azzurra” în finala Euro 2020, este până acum cel mai urmărit duel dat de Pro TV la această ediţie de Euro.
A fost înregistrat un record şi nivelul publicului comercial: Pro TV a înregistrat o cotă de piaţă de 46%. Acest lucru înseamnă că jumătate dintre tinerii care se uitau la televizor în momentul respectiv erau pe meciul difuzat de postul din Pache.
Pe segmentul tânăr, Pro TV a avut cifre de cinci ori mai mari decât următoarele clasate, Antena 1 şi Kanal D.
Partida câştigată de Italia la loviturile de departajare a fost urmărită de aproximativ 2,1 milioane de persoane din toată ţara.
Precedentul record de audienţă fusese înregistrat de Pro TV cu meciul Franţa - Elveţia disputat la Bucureşti, în optimi. Partida sărea de două milioane de telespectatori.
CITEŞTE ŞI: EURO 2020. Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2020 de pe Pro TV şi Pro X
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Italia - Spania (22:00-00:45):
Naţional. Pro TV a înregistrat cele mai bune cifre de până acum, la acest Campionat European. Semifinala Italia - Spania, încheiată cu victoria elevilor lui Roberto Mancini, a fost urmărită de aproape 2,1 milioane de telespectatori în fiecare minut.
Postul din Pache a avut cifre triple faţă de Kanal D (locul doi pe interval), post care număra o audienţă medie de 775.000 de privitori.
De asemenea, Pro TV a avut audienţe de aproape patru ori mai mari decât Antena 1, ocupanta locului patru. Postul Intact a scos, pe interval, un rating mediu de 566.000 de oameni.
Urban. Situaţia a fost asemănătoare şi la oraşe. Peste 1,2 milioane de persoane au urmărit, în fiecare minut, meciul dintre Italia şi Spania la Pro TV.
Locul doi pe interval a fost ocupat de Kanal D, post care era urmărit de 315.000 de oameni pe intervalul semifinalei de la Euro.
De pe trei, Antena 1 a numărat puţin peste 200.000 de persoane în fiecare minut, pe intervalul meciului.
Comercial. Tinerii au adus, de asemenea, un record pentru Pro TV. Postul din Pache a fost urmărit de peste jumătate de milion de tineri.
A înregistrat un share de 46%, ceea ce înseamnă că jumătate dintre tinerii care se uitau la televizor în momentul respectiv se uitau la meciul difuzat de postul din Pache.
Antena 1 şi Kanal D ocupau următoarele locuri din top, dar cu cifre de cinci ori mai mici. Antena 1 înregistra, pe interval, aproape 100.000 de telepsectatori, iar Kanal D o medie de 82.000 de persoane.
De notat că pe intervalul meciului, Antena 1 avea o reluare din serialul lui Mihai Bendeac (Baieţi de oraş) şi Observatorul de Noapte. Kanal D a avut finalul episodului din Hercai şi emisiunea 40 de intrebari cu Denise Rifai.
Audienta posturilor TV marţi, 6 iulie, pe intervalul meciului Italia - Spania (22:00-00:45), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.092.000 | 11.8 | 34.3 |
2 | Kanal D | 775.000 | 4.4 | 12.7 |
3 | Antena 1 | 566.000 | 3.2 | 9.3 |
4 | Romania TV | 313.000 | 1.8 | 5.1 |
5 | Antena 3 | 243.000 | 1.4 | 4.0 |
6 | Antena Stars | 153.000 | 0.9 | 2.5 |
7 | National TV | 133.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | Pro 2 | 130.000 | 0.7 | 2.1 |
9 | TVR 1 | 128.000 | 0.7 | 2.1 |
10 | Prima TV | 117.000 | 0.7 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 6 iulie, pe intervalul meciului Italia - Spania (22:00-00:45), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.239.000 | 12.9 | 39.0 |
2 | Kanal D | 315.000 | 3.3 | 9.9 |
3 | Antena 1 | 223.000 | 2.3 | 7.0 |
4 | Romania TV | 155.000 | 1.6 | 4.9 |
5 | Antena 3 | 140.000 | 1.5 | 4.4 |
6 | Antena Stars | 76.000 | 0.8 | 2.4 |
7 | Diva | 63.000 | 0.7 | 2.0 |
8 | TVR 1 | 60.000 | 0.6 | 1.9 |
9 | Happy Channel | 58.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Pro 2 | 48.000 | 0.5 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 6 iulie, pe intervalul meciului Italia - Spania (22:00-00:45), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 532.000 | 12.6 | 46.4 |
2 | Antena 1 | 99.000 | 2.4 | 8.7 |
3 | Kanal D | 82.000 | 1.9 | 7.1 |
4 | Romania TV | 28.000 | 0.7 | 2.4 |
5 | Comedy Central | 24.000 | 0.6 | 2.1 |
6 | Bollywood TV | 22.000 | 0.5 | 1.9 |
7 | TVR 2 | 22.000 | 0.5 | 1.9 |
8 | Diva | 21.000 | 0.5 | 1.9 |
9 | Antena Stars | 19.000 | 0.5 | 1.7 |
10 | Antena 3 | 18.000 | 0.4 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Ca antenuta in februarie-martie-aprilie cu bucatarii zero, majoritatea sub 6 ha
Si vara asta antenuta 3 comercial 7 zile din 7