TikTok vine în ajutorul brandurilor şi agenţiilor din România. Lansează un „tool” prin care le oferă sfaturi pentru a ajunge la publicul ţintă de pe platformă.
Noul tool se numeşte „TikTok for business” şi va avea o „echipă locală cu experienţă în business care va veni cu soluţii eficiente de promovare pentru clienţi şi agenţii, prin care aceştia pot utiliza TikTok în mod profesional”, spun cei de la TikTok.
Sylwia Chada, General Manager TikTok CE, spune:
„TikTok este o platformă autentică şi distractivă, şi, mai mult decât atât, ne dă posibilitatea de a ne exprima creativitatea, oferind utilizatorilor un loc sigur unde se pot exprima în voie.
TikTok conectează oameni din toate colţurile lumii, indiferent de unde locuiesc, ce vârstă sau ce experienţe au. România a primit TikTok cu mult entuziasm şi ne bucurăm să vedem că numărul utilizatorilor creşte constant şi exponenţial.
Îmi face plăcere că alături de echipa mea pot contribui la dezvoltarea comunităţii TikTok din ţară şi că putem oferi oportunităţi unice partenerilor noştri din România”
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Trimite un comentariu