Skip to main content

AUDIENŢE Săriţi de pe fix. Cabral "defibrilatorul": a pornit pe primul loc emisiunea de pe Pro TV. E al doilea format exAntena 1 "resuscitat" cu succes de Cabral

 
AUDIENŢE Săriţi de pe fix. Cabral "defibrilatorul": a pornit pe primul loc emisiunea de pe Pro TV. E al doilea format exAntena 1 "resuscitat" cu succes de Cabral

AUDIENŢE Săriţi de de fix. Start bun pentru Săriţi de pe fix, emisiunea prezentată de Cabral pe Pro TV.

Publicitate

"Săriţi" a debutat pe primul loc în audienţă, pe toate cele trei segmente de public. Aproape 1,1 milioane de români s-au uitat la emisiunea cu Cabral la prima ediţie. Pe publicul comercial, Cabral a avut o audienţă de aproape două ori mai mare decât locul al doilea, ocupat de Antena 1, cu serialul Lia.

Este a doua "resuscitare" de succes a unui format care al are pe Cabral gazdă:

- Formatul după care este realizat "Ce spun românii" - Family Feud - a fost în trecut în grila Antena 1 (se numea Familia DA şi era prezentat de Cosmin Seleşi, şi el acum la Pro TV, la Batem Palma).

- Formatul Săriţi de pe fix a rulat şi el la Antena 1, unde se numea Totul e permis şi a fost prezentat iniţial de Alexandru Ion, apoi de Cosmin Seleşi.

Ce au avut posturile TV pe intervalul Săriţi de pe fix:

  • Antena 1 - serial Lia - soţia soţului meu
  • Kanal D - Secrete de familie şi Jocul cuvintelor
  • Prima TV - New Amsterdam - Spitalul Bellevue
  • Pro Cinema - Dispărut în misiune şi Guns Akimbo - Dă din pistoale!
  • Naţional TV - serialul suflete trădate şi filmul 2012:Sfârşitul lumii
  • Happy Channel - serialele Jurământul şi Ziua în care mi s-a scris destinul. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de joi, 14 septembrie, pe intervalul primei ediţii Săriţi de pe fix, cu Cabral (21.30-23.30):

NAŢIONAL. La Săriţi de pe fix s-au uitat, în fiecare minut, aproape 1,1 milioane de români, cu 150.000 peste serialul Lia, de la Antena 1.

În termeni de cotă de piaţă, Cabral a avut peste 20% market share, ceea ce înseamnă cu unul din cinci români care aceau televizorul deschis se uita la Pro TV. 

URBAN. La oraşe, debutul emisiunii a sărit de jumătate de milion de telespectatori. Mai exact 570.000, cu 130.000 mai mulţi decât la Lia.

COMERCIAL URBAN 21-54 de ani. Pe publicul comercial, Cabral a avut cea mai mare cotă de piaţă: aproape 30%. Asta înseamnă că unul din trei români din acest target, care avea televizorul deschis, se uita la Săriţi de pe fix. 

Cifrele lui Cabral au fost de aproape două ori mai mari decât locul al doilea, ocupat de Antena 1.

Audienţa posturilor TV joi, 14 septembrie, pe intervalul primei ediţii Săriţi de pe fix, cu Cabral (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.095.000 6,3 20,3
2 Antena 1 939.000 5,4 17,4
3 Kanal D 708.000 4,1 13,1
4 Romania TV 335.000 1,9 6,2
5 Antena 3 CNN 216.000 1,3 4
6 Happy Channel 207.000 1,2 3,8
7 Pro Cinema 205.000 1,2 3,8
8 Realitatea Plus 145.000 0,8 2,7
9 National TV 120.000 0,7 2,2
10 Antena Stars 119.000 0,7 2,2
11 Prima TV 79.000 0,5 1,5
12 DigiSport 1 63.000 0,4 1,2
13 Digi 24 63.000 0,4 1,2
14 AMC 63.000 0,4 1,2
15 Diva 55.000 0,3 1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 14 septembrie, pe intervalul primei ediţii Săriţi de pe fix, cu Cabral (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 568.000 6,1 19,9
2 Antena 1 439.000 4,7 15,4
3 Kanal D 313.000 3,3 11
4 Romania TV 202.000 2,2 7,1
5 Antena 3 CNN 123.000 1,3 4,3
6 Happy Channel 91.000 1 3,2
7 Pro Cinema 85.000 0,9 3
8 Realitatea Plus 83.000 0,9 2,9
9 Antena Stars 64.000 0,7 2,3
10 National TV 50.000 0,5 1,7
11 DigiSport 1 45.000 0,5 1,6
12 Diva 41.000 0,4 1,4
13 Digi 24 39.000 0,4 1,4
14 Prima TV 33.000 0,4 1,2
15 TV1000 32.000 0,3 1,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 14 septembrie, pe intervalul primei ediţii Săriţi de pe fix, cu Cabral (21:30-23:30), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 319.000 7,1 29,7
2 Antena 1 178.000 4 16,6
3 Kanal D 78.000 1,7 7,2
4 Antena 3 CNN 38.000 0,9 3,6
5 Pro Cinema 36.000 0,8 3,3
6 Romania TV 33.000 0,7 3
7 National TV 33.000 0,7 3,1
8 Happy Channel 24.000 0,5 2,2
9 Minimax 17.000 0,4 1,6
10 History 17.000 0,4 1,6
11 Realitatea Plus 16.000 0,4 1,5
12 AXN 16.000 0,4 1,5
13 DigiSport 1 15.000 0,3 1,4
14 Prima Sport 1 13.000 0,3 1,2
15 Prima TV 12.000 0,3 1,1

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus