Ogilvy România anunţă câştigarea pitch-ului de comunicare strategică şi de media (prin agenţia Mindshare) pentru cea mai importantă mişcare culturală a anului, Programul Cultural Naţional Timişoara - Capitală Europeană a Culturii în 2023.
„Sub conceptul umbrelă Timişoara oraş liber, spirit liber, agenţia va construi comunicarea strategică şi creativă pentru unul dintre cele mai complexe programe culturale, la nivel european, Timişoara devenind, astfel, un ambasador al României, la nivel internaţional”, anunţă agenţia.
Adrian Diac, Creative Director Ogilvy România:
„Pentru noi, programul Timişoara - Capitală Europeană a Culturii în 2023 a fost din prima secundă un proiect altfel. Nota relaţiilor personale şi colective pe care le avem cu Timişoara ne-a obligat la un discurs credibil, puternic, care nu îţi rămâne indiferent.
Astfel, ideea noastră transpune creativ ethosul unui oraş care nu s-a mulţumit niciodată cu norma, care a fost punct de start pentru idei noi, transformatoare. Am apelat la execuţii complete, rotunde, care vorbesc împreună şi separat despre spiritul unui oraş pe care îl iubim cu toţii."
Ovidiu Megan, Director Executiv Asociaţia Timişoara 2023-Capitală Europeană a Culturii:
„Dată fiind importanţa strategică a proiectului Capitalei Europene a Culturii 2023 pentru România şi pentru Europa, Timişoara avea nevoie de un partener profesionist, cu experienţă şi reputaţie, care să realizeze strategia de comunicare şi procesul creativ al acestui proiect la standarde pe măsură.
Suntem încrezători că vom face cunoscut proiectul Timişoara-Capitală Europeană a Culturii 2023 pe plan intern şi internaţional şi că el va genera externalităţi socio-economice pozitive pentru comunitatea noastră.”-
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro