Sorin Enache, directorul Realitatea TV, a adresat colegilor săi o scrisoare, în care-şi manifestă uluirea faţă de audienţele postului de televiziune pe care-l conduce, audienţe care au scăzut dramatic.
Enache consideră că cei de la Kantar Media sunt niste proşti. "Audienţele sunt aşa cum sunt pentru că sunt masurate de nişte proşti ( nu cred ca şi hoţi)”, spune Enache în mailul trimis colegilor, citat de Impactnews.ro.
În scrisoare, directorul Realitatea afirmă:
“În anul 2012, ne întoarcem evul mediu al măsurării audienţelor. Nu cred foarte tare în paranoia că s-ar şti adrese, asta ar explica doar parţial balamucul ăsta, adica ar fi valabil doar pentru o anumita staţie, dar nu cred.
Parerea mea este că cei de la Kantar Media sunt doar proşti , nu şi hoti. Ceea ce e rau într-un fel :-) , pentru ca fiind prosti nu înteleg ce li se întâmplă , se uita perplecşi la noi, habar nu au unde greşesc . Au încercat să arunce cu tot felul de detalii tehnice, care nu sunt valabile atâta timp cât rezultatele sunt atât de aiurea”.
“Eu am fost mai preocupat de segmentul staţiilor de stiri , unde am vazut că Antena 3 are mai mult decat dublu peste noapte, Romania TV trece de la 0.1 la 0.5. Adică la o audienţă pe care Antena 3 a facut-o după 2 ani de muncă, campanii de marketing, având brandul Antena şi forţa grupului Intact în spate. Din cauza lui Kantar ,televiziunea lui Sebi , care a apărut de pe o zi pe alta, şi-a schimbat numele de 3 ori în 3 săptămâni, a făcut zero efort de marketing, ajunge în 24 de ore la 0.5.”
“ Nu luaţi aşa în serios cifrele pe care le primiţi momentan, pentru ca ele sunt varză”, concluzioneaza Enache.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
in curand cred ca va iesi la lumina de cine sunt date aceste audiente...atunci sa vedem ce vor face televiziunile si de unde vor mai avea bani. :)
Acum, totul e o increngatura...cei de la agentiile de publicitate cu cei de la marketingul multinationalelor...smenuri romanesti... :)