Skip to main content

Gold FM se relansează. Raluca Moianu, director de programe: „Repoziţionarea postului a venit firesc, ca o consecinţă a nişei goale, lăsată de radio Guerrilla”

 
GOLD FM
GOLD FM

Postul Gold FM a fost relansat de agenţia Propaganda, cu o nouă grafică şi un nou logo. Raluca Moianu, Director de programe AL GOLD FM, spune că repoziţionarea postului de radio „a venit firesc, ca o consecinţă a nişei goale, lăsată de radio Guerrilla.”

Publicitate

Formatul GOLD Fm este adult contemporary, dar care nu se încadrează neapărat în tiparele clasice, ci difuzează muzica ultimilor 25 de ani. Public ţintă: activ şi cu pretenţii (18 - 49 ani, studii medii şi superioare, venituri mari). Sloganul postului este: „Solid Radio”.

„GOLD FM mizează pe talentul lui Mihai Dobrovolschi, un realizator cu notorietate, pe spontaneitatea colegei sale Gilda Comărzan şi pe intuiţia muzicală a playlist manager-ului Matei Oprina, care fac împreună un matinal efervescent. Grila de programe conţine atât emisiuni cu caracter ştiinţific, cât şi quality entertainment cu realizatori cunoscuţi. Feedback-ul primit în ultimele săptămâni care au trecut de la schimbarea playlist-ului, atât de la ascultători, cât şi de la organizatorii de evenimente premium, mă face să spun că este alegerea corectă şi că era nevoie de un radio solid, o voce a normalităţii.”, a mai spus Raluca Moianu.

Mădălina Râpeanu – Strategic Planner Propaganda: „Ne-am propus să conferim o nouă semnificaţie aurului, raportându-ne la ascultătorii pentru care noul GOLD FM se pregătea. Oameni care, în loc de Celine Dion voiau să asculte Radiohead, în loc de cancan-uri politice voiau să afle ce concerte sunt prin oraş şi ce se mai întâmplă prin galerii şi săli de teatru, în loc de vedete din carton voiau să descopere personaje proaspete, care aduc transformări pozitive. Lucruri care contează pentru ei. De aici şi solid radio, sloganul actual GOLD FM.”

Înainte de a veni cu o soluţie, a existat un proces amplu de înţelegere: a peisajului FM din România, a echipei GOLD FM şi a lucrurilor pe care şi-a propus să le facă diferit, a ascultătorilor pe care noul GOLD dorea să şi-i apropie, a spiritului staţiei, în general. Când toate acestea au fost aliniate şi puse pe masă, a început treaba, au explicat reprezentanţii Propaganda.

Repoziţionarea şi noua identitate GOLD FM vor fi promovate printr-o campanie în TV, presă, OOH şi online.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Thor Thor
    Vibe FM nu e pe nișa fostului Gold. E pe nișa Magic FM și destul de apropiat de Romantic (deci 3 posturi pe aceeași nișă!). Aș putea zice că Smart FM se apropie cât de cât de vechiul Gold, dar nu cu mult. Nu mai avem în eter o ofertă muzicală precum cea a vechiului Gold. Păcat, mai ales că exista și un alt post de radio, tot românesc, care se numea tot Gold, care emitea doar pe internet și care nu mai emite de câțiva ani. Acela mi se părea chiar mai bun decât Gold FM.
  • ștefan ștefan
    Tibi Tanănana edeja lansat.
  • ryan ryan
    cred ca trebuie sa citesti mai atent comentariul lui Thor si comentariul meu. Era vorba despre cine va umple golul lasat prin repozitionarea Gold.
  • Tibi Tibi
    Eu ma bucur ca Dobrovoschi & Co au readus Gold-ul la viata. Felicitari Sorin si Petru pentru emisiunea Sound of Science. Este singurul radio pe care il pot asculta momentan. Dupa parearea mea restul radiourilor se incadeaza undeva intre putin sub limita de toleranta si gunoi absolut. Nu vorbesc aici de celalat radio unde vor activa fosti membri Guerrilla. Daca nu ma insel, inca nu s-a relansat(mai dureaza o sapatamna-doua). Il astept cu mare interes mai ales emisiunea lui Bogdan Serban.
  • Mish Mish
    Cred ca Thor se refera la "TanaNana" lansat azi, pe frecventa fostului Activ FM.
  • Andrei Andrei
    Logo-ul seamana foarte mult cu sigla postului Publika TV.
  • ryan ryan
    din pacate Vibe FM isi doreste sa umple acest gol. Va zic eu, pana si piata de radio a innebunit in tara asta ! avem un radio cu numele Vibe FM ce difuza muzica electronica/dance care s-a rebranduit pe un format soft gold si un radio care se numeste Gold FM si care a trecut de la greatest hits (cum era si normal pentru un post cu acest nume) la melodii la limita genului alternative din ultimii 25 de ani !!! De tananana nu mai zic nimic, e clar ca suntem cu totii cam tra-la-la. :(
  • Verde Verde
    "e bine că de azi avem ce asculta și fredona, un radio care are cu adevărat spirit de guerrillă și o grila de programe inchegată și bine gândită(știm cu toții care)" a face afirmatiile astea inainte de a asculta postul ("știm cu toții care") macar o zi intreaga, ma face sa ma bucur ca nu asculti Gold...
  • Verde Verde
    Iubesc dimineata sa ma trezesc cu Dobro Show...iar Sound of Science imi da portia de stiinta de care am nevoie si vreau sa va multumesc, Gold FM, pt asta.
    Ca sa umpleti nisa lasata de Guerrilla trebuie sa mai lucrati la muzica, parerea mea. Si eu ascult seara Guerrilla, pe aplicatie, pt muzica.
    Bafta multa si la cat mai multi ascultatori Guerrilla.
  • Tiberiu Cazacioc Tiberiu Cazacioc
    Nimic nu poate inlocui nimic. Produsele media sunt originale themselves.
  • Thor Thor
    OK, am înțeles: noul Gold umple golul lăsat de Guerrilla (un pic cam târziu, căci s-au gândit alții să ocupe acest gol deja, chiar începând de azi). Dar cu golul lăsat de vechiul Gold cum rămâne? Cine îl va umple? Ce radio se va mai repoziționa? Că eu acolo mă regăseam...
  • Melody Melody
    Daca a ajuns Dobrovolschi, un pervers clasic, sa "tina" matinalul la gold fm, e clar ca gold fm nu mai avea nici o sansa, neavand, in realitate, cum sa ii bata pe zu, 21, europa sau kiss(fostul). Dar nu mi-e rusine cu Dobrovolschi, nu cred ca va atrage prea multa lume. Dimpotriva, unii vor fugi. Cred ca nu ascultam mai mult de 2-3 ori pe saptamana gold. Cred ca acum nu voi mai asculta niciodata. Asa cum n-am mai rezistat sa ascult, nici macar de curiozitate, kiss cand era lovitul-la-cap-devenit-retard grohaind prin emisiune... Deci se elibereaza un loc in grila personala de radio 1-6. Cred ca aduc smart-ul, daca mai e. Nu il tin in fata si nu mai stiu nimic de ei. Pacat de gold, zic eu. Totalul era radio, gold-ul a "ruginit", acum se va macina complet. Parerea mea...
  • geo geo
    Degeaba va rebrenduiti si faceti campanie...dacă acoperirea națională este slăbuță.
    Siteul este praf...iar multă lume nu ascultă on-line...așa că...succese...
  • alex alex
    Parca cealalta guerrillă arată mult mai bine, de la matinal la muzică la toata grila, nu? mai ales ca nu se bazează pe "talentul" unui singur producător care tinde să acapareze în stilul caracteristic o întreagă entitate.
    „a venit firesc, ca o consecință a nișei goale, lăsată de radio Guerrilla.” greșit, ascultătorul de guerrilla nu se poate regăsi in noul format gold fm, și preferă să asculte tot guerrilla pe aplicație ;) o spun din prisma unui fost ascultător, a fost mai mult o iluzie, și o speranță dureroasă.
    toate ca toate, e bine că de azi avem ce asculta și fredona, un radio care are cu adevărat spirit de guerrillă și o grila de programe inchegată și bine gândită(știm cu toții care).
    concluzia, Binili învinge, iar noi nu o sa mai fim obligați să ascultăm poveștile plictisitoare și pline de frustrare a "talentatului" auriu.
  • iulia1 iulia1
    De Strong Radio si frecvente de la Suceava ce se mai stie ?

Trimite un comentariu

sus