Postul Gold FM a fost relansat de agenţia Propaganda, cu o nouă grafică şi un nou logo. Raluca Moianu, Director de programe AL GOLD FM, spune că repoziţionarea postului de radio „a venit firesc, ca o consecinţă a nişei goale, lăsată de radio Guerrilla.”
Formatul GOLD Fm este adult contemporary, dar care nu se încadrează neapărat în tiparele clasice, ci difuzează muzica ultimilor 25 de ani. Public ţintă: activ şi cu pretenţii (18 - 49 ani, studii medii şi superioare, venituri mari). Sloganul postului este: „Solid Radio”.
„GOLD FM mizează pe talentul lui Mihai Dobrovolschi, un realizator cu notorietate, pe spontaneitatea colegei sale Gilda Comărzan şi pe intuiţia muzicală a playlist manager-ului Matei Oprina, care fac împreună un matinal efervescent. Grila de programe conţine atât emisiuni cu caracter ştiinţific, cât şi quality entertainment cu realizatori cunoscuţi. Feedback-ul primit în ultimele săptămâni care au trecut de la schimbarea playlist-ului, atât de la ascultători, cât şi de la organizatorii de evenimente premium, mă face să spun că este alegerea corectă şi că era nevoie de un radio solid, o voce a normalităţii.”, a mai spus Raluca Moianu.
Mădălina Râpeanu – Strategic Planner Propaganda: „Ne-am propus să conferim o nouă semnificaţie aurului, raportându-ne la ascultătorii pentru care noul GOLD FM se pregătea. Oameni care, în loc de Celine Dion voiau să asculte Radiohead, în loc de cancan-uri politice voiau să afle ce concerte sunt prin oraş şi ce se mai întâmplă prin galerii şi săli de teatru, în loc de vedete din carton voiau să descopere personaje proaspete, care aduc transformări pozitive. Lucruri care contează pentru ei. De aici şi solid radio, sloganul actual GOLD FM.”
Înainte de a veni cu o soluţie, a existat un proces amplu de înţelegere: a peisajului FM din România, a echipei GOLD FM şi a lucrurilor pe care şi-a propus să le facă diferit, a ascultătorilor pe care noul GOLD dorea să şi-i apropie, a spiritului staţiei, în general. Când toate acestea au fost aliniate şi puse pe masă, a început treaba, au explicat reprezentanţii Propaganda.
Repoziţionarea şi noua identitate GOLD FM vor fi promovate printr-o campanie în TV, presă, OOH şi online.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Ca sa umpleti nisa lasata de Guerrilla trebuie sa mai lucrati la muzica, parerea mea. Si eu ascult seara Guerrilla, pe aplicatie, pt muzica.
Bafta multa si la cat mai multi ascultatori Guerrilla.
Siteul este praf...iar multă lume nu ascultă on-line...așa că...succese...
„a venit firesc, ca o consecință a nișei goale, lăsată de radio Guerrilla.” greșit, ascultătorul de guerrilla nu se poate regăsi in noul format gold fm, și preferă să asculte tot guerrilla pe aplicație ;) o spun din prisma unui fost ascultător, a fost mai mult o iluzie, și o speranță dureroasă.
toate ca toate, e bine că de azi avem ce asculta și fredona, un radio care are cu adevărat spirit de guerrillă și o grila de programe inchegată și bine gândită(știm cu toții care).
concluzia, Binili învinge, iar noi nu o sa mai fim obligați să ascultăm poveștile plictisitoare și pline de frustrare a "talentatului" auriu.