Plecare de la Gazeta Sporturilor, după aproape 25 de ani. Directorul de publicitate al ziarului editat de Ringier, Cătălina Zaman, părăseşte publicaţia pentru un job în televiziune.
Cătălina Zaman a lucrat cu echipa lui Tolontan aproape 25 de ani. A început pe vremea Pro Sport, la doar câteva luni de la lansarea ziarului (atunci în grupul Pro).
A rămas la ziar şi când acesta a fost cumpărat de Ringier (la începutul anilor 2000). Când toată echipa lui Ovidiu Ioaniţoaia şi Cătălin Tolontan a decis să plece de la Ringier, în masă, pe fondul neînţelegerilor cu managementul, i-a urmat şi ea.
Echipa s-a dus atunci la Intact, la Gazeta Sporturilor. Cătălin Zaman s-a ocupat, în continuare de partea de publicitate şi după ce ziarul a fost cumpărat de parteneriatul Ringier - Sportal.
După plecarea Cătălinei Zaman, publicitatea GSP este coordonată de Roxana Curelea (Străchinescu).
Ce va face?
Noul job este în televiziune. Începând din această săptămânâ, Cătălina Zaman va coordona publicitatea canalelelor Look TV.
La posturile de televiziune va lucra pe publicitate împreună cu doi foşti colegi de la GSP, Robert Simion şi Marian Floarea.
Posturile Look TV sunt operate de Clever Media, companie deţinută de Adrian Tomşa. Tomşa deţine şi EAD Interactive, condusă de Orlando Nicoară, companie care are drepturile de transmisie pentru meciurile din Liga I.
Divizie de sport la EAD.
Cătălina Zaman va coordona atât vânzările posturilor Look, dar şi întreaga divizie de sport (un departament nou creat) din cadrul EAD.
Ce face noua divizie:
- se ocupă de publicitatea posturilor Look
- administrează panouri Led pe stadioane (CFR Cluj, Astra, Poli Iasi, FC Botosani, Hermannstadt, U Cluj şi Petrolul Ploiesti)
- administrează spaţiul publicitar al site-ului telekomsport.ro
Trimite un comentariu