VIDEO. O campanie din România care atrage atenţia că bolnavi de cancer au fost trimişi acasă pentru a face loc cazurilor de COVID a fost nominalizată la festivalul internaţional de publicitate Ad Stars, din Coreea de Sud.
Campania „See Beyond the ICU” a fost făcuă pentru Hospice Casa Speranţei de către agenţia Cheil Centrade (spotul, în articol).
Aceeaşi agenţie din România a mai avut o lucrare finalistă - in proiect pentru Samsung ca răspuns pentru cei care au criticat camera modelului S10. Astfel, campania invita oamenii să-şi facă design creativ folosind camera telefonului.
Campaniile sunt finaliste în categoria Public Service Advertising-Healthcare (categorie care a atras în acest an cel mai mare număr de înscrieri) - „See Beyond the ICU” pentru Hospice Casa Speranţei şi în categoria Social&Influencer - „Wallpaper Inventors” pentru Samsung Galaxy S10.
Mihai Gongu (creativ la agenţia Cheil Centrade) a vorbit, astăzi, într-un Interviu Paginademedia.ro, despre cele două campanii finaliste în festival (de la minutul 11:00).
De asemenea, a povestit despre publicitatea în pandemie, despre viaţa de creativ şi a povestit lucruri din cei 20 de ani de experienţă în industrie.
VIDEO. Mihai Gongu, un publicitar în pandemie
VIDEO. Hospice Casa Sperantei - See Beyond the ICU
VIDEO. Samsung - S10 Wallpapers Inventors
Ediţia din acest an Ad Stars a avut peste 20.000 de înscrieri din 60 de ţări. Doar 1.651 dintre ele au fost selectate pe lista scurtă de un juriu care reuneşte profesionişti din întreaga lume.
Toate înscrierile selecţionate au intrat în cursa pentru cele două trofee Grand Prix of the Year, ce vor primi un premiu în valoare de 10.000 dolari.
Câştigătorii vor fi anunţaţi online, pe 7 septembrie. Reţeaua Cheil a câştigat unul din aceste trofee, în 2013.
Printre juraţii Ad Stars din acest an se numără Valeria Madon, Chief Creative Officer VMLY&R Asia, Joachim Kortlepel, Executive Creative Director&Partner Jung von Matt, Germania, Levi Slavin, Chief Creative Office Colenso BBDO Noua Zeelandă, Sarah-Leigh Izzard, Regional ECD Ogilvy Hong Kong, şi Gabriela Lungu, Global Creative Director, Geometry UK.
Citeşte şi: VIDEO. Cum se fac reclamele în pandemie? Ce vor clienţii? Cu Mihai Gongu, creativul care a ajuns în publicitate prin emisiunea lui Andi Moisescu
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu