Care este diferenţa între reclamele de acum 20 de ani şi cele din prezent? Mai sunt reclame de impact acum? Aflăm răspunsurile de la publicitarii Liviu David şi Florin Dumitrescu, într-o conferinţă moderată de Petrişor Obae, jurnalist şi fondator Paginademedia.ro.
Evenimentul are loc la Muzeul publicităţii şi brandurilor româneşti din Bucureşti. Principalele subiecte abordate sunt:
- Publicitatea românească şi creativitatea din ultimii 30 de ani, momente importante de revelaţie şi de decădere.
- Povestiri din agenţii, primii clienţi, primele brief-uri, prima profesionalizare.
- Ce a diferenţiat până la urmă o campanie memorabilă de una care a dus la schimbarea canalului TV.
- Putem vorbi despre „momentul de aur” al advertisingului românesc? Care a fost, din perspectiva dumneavoastră, acest moment? Prin comparaţie, care a fost momentul cel mai dificil al industriei pe plan local?
- Ce îi lipseşte industriei creative publicitare din România, dar şi ce are special şi foarte diferit faţă de alte ţări din lume.
- Care este ritmul actual de dezvoltare a industriei din România în faţa provocărilor actuale legate de digitalizare, creşterea utilizării inteligenţei artificiale, industria 4.0 etc.?
- Reclamele şi campaniile publicitare din anii ’90, 2000 şi 2000+, ce vindeau, ce îşi doreau clienţii?
- Întâmplările, emoţiile, spaimele de atunci care au conturat nu numai punctul de pornire al publicităţii româneşti, ci şi o Românie a acelor ani cu specificitatea lor.
Formatul este următorul: discuţie liberă moderată prin întrebări şi intervenţii de aproximativ 10-15 minute din partea fiecărui invitat.
Pe lângă Liviu David, Director de creaţie şi partener Next Advertising, şi Florin Dumitrescu, publicitar, autor şi antropolog, trebuia să mai vină şi Claudiu Dobriţă, Creative Director McCann PR, dar a intrat în contact cu o persoană pozitivă la Covid-19 şi nu a mai putut fi prezent.
Trimite un comentariu