Skip to main content

VIDEO. Nou serial Lidl. Poveştile unor fabrici româneşti, cu efecte 3D şi cântece compuse de la zero

 
VIDEO. Nou serial Lidl. Poveştile unor fabrici româneşti, cu efecte 3D şi cântece compuse de la zero

VIDEO. Nou serial Lidl. Lanţul de magazine a lansat un nou proiect video, gândit de agenţia Mullen România.

Publicitate

Se numeşte „Şezătoare şi cântec” şi prezintă zece fabrici locale unde sunt făcute produsele din gama Cămara Noastră.

Poveştile sunt spuse pe ritmuri de cântec românesc (create de la zero), prin ilustraţii animate 3D. Tehnica din clipuri este următoarea:

Scenariul aduce două planuri suprapuse: cel al realităţii, care prezintă imagini filmate în fabrici, în care sunt prezentate procesele de lucru, tehnologiile de producţie şi produsele Cămara Noastră în prim-plan, şi planul fantasy.

Primul episod vorbeşte despre fabrica Transilvania Lactate, unde sunt produse iaurturile de bivoliţă Cămara Noastră.

O altă poveste prezintă cum sunt pregătite sosul de roşii ţărănesc de la Contec Foods, odată cu povestea unui poştaş căruia i se schimbă definitiv viaţa, după ce găseşte un plic cu seminţe de roşii şi se hotărăşte să îşi schimbe profesia în fermier.

„Prima provocare a campaniei a fost să găsim o soluţie pentru a duce mai departe platforma de storytelling Cămara Noastră, în contextul în care aveam numeroase restricţii de filmare în fabrici: timp limitat de filmare remote, număr restrâns de persoane, toţi cu măşti şi în costume, fără actori sau props.

O noutate în cadrul campaniei sunt şi cântecele: voiam să aibă acţiune, dar şi ritm, poveste, doar că noi nu mai compusesem melodii până atunci. Am scris, am cântat, am şters şi am rescris până au ieşit cum speram, aducând acel aer al vremurilor de altădată, atât prin poveste, dar şi prin vocea solistei şi linia melodica”, spune Mihai Costache, Group Creative Director la MullenLowe România.

Celelalte episoade vor fi lansate pe parcursul anului. Întreaga campanie se vede pe TV, dar apre şi în print, online, social media şi PR.

Nu este primul proiect de acest fel. În trecut, Lidl a mai avut mini-seriale online, tot pentru promovarea produselor din gama Cămara Noastră.

VIDEO. Camara Noastra | Povesti la sezatoare - Oastea

Echipele implicate în proiect:

Lidl România: Oana Radu (Marketing Director), Mihai Cazacu (Advertising Manager), Alice Tomescu (Marketing Specialist), Raluca Băluţă (Digital Project Manager), Oana Safta (Media Manager), Ioana Dumitrescu (Junior Social Media Consultant)

Mullen România: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Raisa Soare (Senior Copywriter), Radu Rebei (Senior Art Director), Adrian Radu (AV Director), Andra Panaitescu (Client Service Director), Alexandra Todirică (Account Director).


Citeşte şi: Lanţul de magazine Lidl îşi face un mini-serial online... interactiv. Utilizatorul alege cum se desfăşoară acţiunea


Citeşte şi: VIDEO. ADC | Premiile anului 2020: O reclamă cu Simona Halep, Ideea Anului. Jazz, prima în topul agenţiilor


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus