Cea de-a doua săptămână de X Factor a adus audienţe mai bune pentru Antena 1. Media de aseară a emisiunii, în mediul urban, a fost de 801.000 telespectatori (faţă de 652.000 sâmbăta trecută).
X Factor a fost cel mai vizionat program, fiind urmat de Pro TV.
Cifrele de audienţă în a doua săptămână de X Factor, în continuare:
- Media de audienţă a emisiunii a fost, în mediul urban, de 801.000 telespectatori (6,9 rating).
- Următorul clasat a fost Pro TV (care a difuzat Bad Boys 2), cu 419.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV pe intervalul X Factor, în mediul urban:
1. Antena 1: 801.000 telespectatori (6,9 rating)
2. Pro TV: 419.000 (3,6)
3. Acasă TV: 294 (2,5)
4. Realitatea TV: 259.00 (2,2)
5. Kanal D: 241 (2,1)Vârful de audienţă a fost la 22.17: 1,230.000 de telespectatori, adică 10,6 rating.
Săptămâna trecută X Factor a avut o audienţă medie, sămbătă, de 652.000 de telespectatori (5,6 rating). Duminică, X Factor a scos un rezultat de doar 560.000 de persoane, fiind depăşit de Pro TV.
Ratingul de duminica trecută a determinat Antena 1 să renunţe la emisiunea de duminică şi să difuzeze, sâmbăta, un program mai lung, de peste două ore.
Citeşte şi:
- Cât a făcut X Factor la debut? Start modest pentru emisiunea de forţă a Antenei 1. Ediţia a doua, depăşită de Pro TV
- PAS ÎNAPOI: După primele rezultate, X Factor va fi doar sâmbăta
Comentarii