Compania care operează Pro TV în România, Central European Media Enterprises, listată la bursa NASDAQ a înregistrat o scădere continuă a preţului acţiunilor în ultima perioadă. Compania a ajuns de la începutul lunii mai sub pragul de trei dolari pe acţiune, prag sub care compania nu mai coborâse din 2002.
De la începutul lunii mai, Central European Media Enterprises, care operează companii de media în Bulgaria, Cehia, Croaţia, România, Slovacia şi Slovenia, a fost tranzacţionată cu aproximativ 2,7 dolari per acţiune.
Vremurile de glorie ale companiei au fost 2005 - 2008. În perioada boom-ului economic, acţiunile CME au ajuns şi la 100 de dolari per acţiune. Vârful istoric a fost atins pe 1 noiembrie 2007, când o acţiune CME era tranzacţionată cu aproximativ 120 de dolari. După această dată, acţiunile CME s-au menţinut luni bune deasupra pragului de 100 de dolari.
În 2008, s-au simţit primele ecouri ale crizei ce avea să urmeze. Preţul acţiunilor a avut o scădere constantă. Abia în toamna aceluiaşi an a avut loc o lovitură puternică.
Pe 1 octombrie 2008, CME a închis la NASDAQ cu un preţ de 66 de dolari pe acţiune. În doar 10 zile compania a ajuns la 32 de dolari pe acţiune. Până la sfârşitul lunii acţiunile companiei au coborât la 18 dolari, iar până pe 20 noiembrie la 9 dolari.
Acţiunile companiei au început să-ţi revină în primăvara lui 2009, după ce în luna martie acţiunile ajunseseră în jurul a 5 dolari. Din mai 2009 până în iunie 2011, preţurile au evoluat în jurul sumei de 20 - 30 de dolari per acţiune.
În august 2011 compania a intrat din nou în declin. Pe 1 august acţiunile au ajuns la 14 dolari, iar spre sfârşitul aceluiaşi an preţul s-a înjumătăţit. În 2012, acţiunile CME au evoluat în jurul a 5 - 7 dolari.
Evoluţia preţului acţiunilor Central European Media Enterprises la Nasdaq în perioada 2002 - 2013
http://itmoldova.com/2013/03/13/nielsen-internetul-omoara-tv-ul/