Audienţe mult peste media Antena 3 cu momentul de antologie Dacian Cioloş - Mihai Gâdea. Audienţa generală a fost cu câteva sute de mii de români mai mult decât de obicei.
De notat ce s-a întâmplat pe publicul comercial 18-49 de ani: datele au fost de trei ori mai mari decât în mod obişnuit.
Paginademedia.ro prezintă cifrele Sinteza zilei pe intervalul în care Dacian Cioloş a fost în platou: de la 21.00 la 22.35.
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, interviul Mihai Gâdea - Dacian Cioloş a fost urmărit de aproape 700.000 de români în fiecare minut, cifra mult peste media staţiei. În luna noiembrie, în Prime-Time, media Antena 3 era de puţin peste 400.000 de români.
Antena 3 a fost cel mai urmărit canal de ştiri, cu un avans de 230.000 de telespectatori în faţa România TV (post care a fost, în noiembrie, peste canalul Intact la nivel naţional).
URBAN. Mihai Gâdea faţă în faţă cu Dacian Cioloş a fost urmărir de 470.000 de telespectatori pe minut, de aproape două ori mai mulţi decât are staţia în mod normal (în noiembrie, media la oraşe în Pri-me-Time a Antenei 3 a fost de 270.000 de telespectatori).
Şi la oraşe, un avans considerabil în faţa România TV, post faţă de care Antena 3 a avut cifre aproape duble.
COMERCIAL. Public tânăr mult mai mult decât de obicei: pe targetul comercial, cifrele emisiunii Sinteza zilei cu Mihai Gâdea şi Dacian Cioloş au fost de trei ori mai mari decât media staţiei.
Astfel, la emisiunea cu Cioloş s-au uitat 100.000 de români între 18 şi 49 de ani, faţă de 34.000 cât a avut Antena 3 media în Prime-Time, în noiembrie.
Următorul post de ştiri pe acest target a fost România TV, cu cifre de trei ori mai mici pe intervalul interviului cu Dacian Cioloş.
Reamintim că aseară, Sinteza zilei l-a avut în platoru pe premierul Dacian Cioloş. O emisiune care a pornit de la declaraţia lui Dacian Cioloş făcută înainte de program ("ca să-ţi faci treaba, uneori intri şi în mocirlă"), cu un Mihai Gâdea agresiv când era vorba de Guvern şi defensiv, când "neadevărurile" de la Antena 3 erau puse de Cioloş în discuţie, cu interpretări, insinuări, acuze şi cu un final care să glorifice postul de ştiri: un material video despre realizările, premiile şi profesionalismul Antena 3.
Fragmente din emisiune, aici.
Audienta posturilor TV marţi, 6 decembrie, pe intervalul Sinteza zilei cu Dacian Cioloş invitat (21.00-22.35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.768.000 | 9.9 | 20.7 |
2 | Pro TV | 1.341.000 | 7.5 | 15.7 |
3 | Antena 1 | 1.276.000 | 7.1 | 14.9 |
4 | Antena 3 | 683.000 | 3.8 | 8 |
5 | Romania TV | 456.000 | 2.5 | 5.3 |
6 | National TV | 315.000 | 1.8 | 3.7 |
7 | Sport.ro | 178.000 | 1 | 2.1 |
8 | Happy Channel | 177.000 | 1 | 2.1 |
9 | Acasa | 159.000 | 0.9 | 1.9 |
10 | AXN | 133.000 | 0.7 | 1.6 |
11 | Antena Stars | 133.000 | 0.7 | 1.6 |
12 | TVR 1 | 123.000 | 0.7 | 1.4 |
13 | Pro Cinema | 122.000 | 0.7 | 1.4 |
14 | Disney | 102.000 | 0.6 | 1.2 |
15 | Realitatea TV | 102.000 | 0.6 | 1.2 |
16 | ETNO | 99.000 | 0.6 | 1.2 |
17 | Prima TV | 91.000 | 0.5 | 1.1 |
18 | B1TV | 82.000 | 0.5 | 1 |
19 | Paramount | 81.000 | 0.5 | 0.9 |
20 | Disney Junior | 62.000 | 0.3 | 0.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 6 decembrie, pe intervalul Sinteza zilei cu Dacian Cioloş invitat (21.00-22.35), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 889.000 | 9.1 | 18.8 |
2 | Pro TV | 720.000 | 7.4 | 15.2 |
3 | Antena 1 | 698.000 | 7.2 | 14.7 |
4 | Antena 3 | 466.000 | 4.8 | 9.8 |
5 | Romania TV | 251.000 | 2.6 | 5.3 |
6 | National TV | 136.000 | 1.4 | 2.9 |
7 | Sport.ro | 128.000 | 1.3 | 2.7 |
8 | AXN | 99.000 | 1 | 2.1 |
9 | Happy Channel | 87.000 | 0.9 | 1.8 |
10 | Antena Stars | 80.000 | 0.8 | 1.7 |
11 | Acasa | 77.000 | 0.8 | 1.6 |
12 | Disney | 60.000 | 0.6 | 1.3 |
13 | Realitatea TV | 57.000 | 0.6 | 1.2 |
14 | Pro Cinema | 53.000 | 0.5 | 1.1 |
15 | TVR 1 | 52.000 | 0.5 | 1.1 |
16 | Paramount | 51.000 | 0.5 | 1.1 |
17 | Disney Junior | 50.000 | 0.5 | 1 |
18 | DigiSport 1 | 47.000 | 0.5 | 1 |
19 | Digi 24 | 43.000 | 0.4 | 0.9 |
20 | B1TV | 42.000 | 0.4 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 6 decembrie, pe intervalul Sinteza zilei cu Dacian Cioloş invitat (21.00-22.35), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 451.000 | 10 | 23.7 |
2 | Antena 1 | 369.000 | 8.2 | 19.4 |
3 | Kanal D | 302.000 | 6.7 | 15.9 |
4 | Antena 3 | 99.000 | 2.2 | 5.2 |
5 | National TV | 73.000 | 1.6 | 3.8 |
6 | Sport.ro | 65.000 | 1.4 | 3.4 |
7 | Acasa | 47.000 | 1 | 2.5 |
8 | Romania TV | 32.000 | 0.7 | 1.7 |
9 | AXN | 30.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Antena Stars | 29.000 | 0.6 | 1.5 |
11 | Happy Channel | 26.000 | 0.6 | 1.4 |
12 | Prima TV | 25.000 | 0.6 | 1.3 |
13 | Realitatea TV | 19.000 | 0.4 | 1 |
14 | Disney Junior | 19.000 | 0.4 | 1 |
15 | Pro Cinema | 17.000 | 0.4 | 0.9 |
16 | TVR 2 | 15.000 | 0.3 | 0.8 |
17 | DigiSport 1 | 14.000 | 0.3 | 0.8 |
18 | Digi 24 | 14.000 | 0.3 | 0.7 |
19 | Paramount | 13.000 | 0.3 | 0.7 |
20 | Boomerang | 12.000 | 0.3 | 0.7 |
FRAGMENTE din emisiunea Sinteza zilei cu Mihai Gâdea şi Dacian Cioloş, AICI
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Aceeasi mizerie , acum HD .
Exact ca la sondaje !!!
P.s.: Ciudata audienta Antenei1 pe comercial, la o alta stire, A1 avea peste 260.000, iar acum cu o ora in minus are 369.00
Catastrofalele audiente pe commercial nu deranjeaza prin prisma lipsei de publicitate, oricum aceasta este limitata, ele ne spun ca TVR a esuat in a-si atinge obiectivele. Educatia pe care spui tu ca TVR trebuie sa o faca se adreseaza in primul rand tinerilor si apoi pensionarilor. Daca tinerii nu se uita la TVR 1 intr-un numar decent (oare la TVR 2 de ce se uita?), atunci sunteti platiti degeaba!
Sa nu intelegi ca audienta nationala este mai buna. In prime time 123,000 spectator din toata Romania? La un buget de 135milioane ron/an!
Stii ce inseamna asta? Cam cat are CME Romania venituri intr-un an. Doar ca ei au audiente de 15 ori mai mari!
Eu nu zic ca voi trebuie sa va luptati cu CME, dar nici sa va bateti joc de banii nostrii platind mii de oameni care freaca menta sau lucreaza in timpul programului pentru competitori!