AUDIENŢE. Joi a fost seara Pro TV. Postul TV a dominat audienţele cu formula Las Fierbinţi - Ferma.
Serialul de comedie a avut cifre-record, aproape 2,9 milioane de telespectatori la nivel naţional şi o cotă de piaţă de 30%.
Ferma a stat şi ea foarte bine. A avut cele mai bune cifre din acest sezon, iar concurenţa n-a avut nicio şansă. Pro TV a avut cifre şi de trei ori mai mari decât Kanal D şi Antena 1.
Mai mult, la oraşe, Antena 1 a fost pe patru pe intervalul Fermei, fiind depăşită de Antena 3.
Paginademedia.ro prezintă cifrele posturilor TV de joi, 21 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25):
NAŢIONAL. Serialul de comedie de pe Pro TV a avut aseară 30% din publicul din toată ţara care pe acel interval, 20.30 - 21.25, era cu televizorul deschis. Mai exact, aproape 2,9 milioane de persoane din întreaga ţară a fost, în medie, în fiecare minut pe Pro TV.
În minutul de maximă audienţă, la 20,58, serialul a avut 3,2 milioane de telespectatori.
Serialul a avut cifre duble faţă de Kanal D care aseară avea serialul turcesc Povestea noastră. Faţă de Antena 1 distanţa a fost şi mai mare, de patru ori sub Pro TV. Cu filmul Hulk pe interval, Antena 1 a avut aproape 600.000 de telespectatori, media.
URBAN. Cifre foarte bune pentru Pro TV şi pe urban. Serialul de comedie a avut 1,4 milioane de telespectatori, mai mult decât dublu faţă de Kanal D şi triplu faţă de Antena 1.
COMERCIAL. Fierbinţenii au avut pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani, o medie de peste 610.000 de telespectatori. Pe acelaşi interval, la Antena 1 se uitau 180.000 de persoane, media, şi cam tot atâţia şi pe Kanal D.
Audienta posturilor TV joi, 21 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.25), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.892.000 | 16.3 | 31.3 |
2 | Kanal D | 1.477.000 | 8.3 | 16.0 |
3 | Antena 1 | 593.000 | 3.3 | 6.4 |
4 | Antena 3 | 407.000 | 2.3 | 4.4 |
5 | Romania TV | 349.000 | 2.0 | 3.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 21 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.25), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.401.000 | 14.6 | 29.5 |
2 | Kanal D | 569.000 | 5.9 | 12.0 |
3 | Antena 1 | 367.000 | 3.8 | 7.7 |
4 | Antena 3 | 256.000 | 2.7 | 5.4 |
5 | Romania TV | 161.000 | 1.7 | 3.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 21 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.25), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 614.000 | 14.3 | 35.7 |
2 | Antena 1 | 180.000 | 4.2 | 10.5 |
3 | Kanal D | 171.000 | 4.0 | 9.9 |
4 | DigiSport 1 | 63.000 | 1.5 | 3.7 |
5 | National TV | 43.000 | 1.0 | 2.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Intervalul Ferma
Reality Show-ul Ferma, cu Mihaela Rădulescu prezentatoare, a avut în ediţia de joi cele mai bune cifre din acest sezon. În cele aproape două ore de emisiune, show-ul a avut peste 1,6 milioane de telespectatori în întreaga ţară.
Interesantă este ponderea publicului urban. Astfel, din cei peste 1,6 milioane de privitori, mai bine de 900.000 erau telespectatori de la oraşe.
Mai mult, la oraşe, Pro TV s-a distanţat cel mai bine de concurenţă. A avut cifre cât Kanal D, Antena 3 şi Antena 1 la un loc. De remarcat că la oraşe Antena 1 a fost pe patru, depăşită şi de canalul Antena 3.
Pe publicul comercial, show-ul a avut 440.000 de privitori şi o cotă de piaţă de 30%. Antena 1 avea pe acelaşi interval 140.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV joi, 21 februarie, pe intervalul Ferma (21:30-23:20), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.650.000 | 9.3 | 23.2 |
2 | Kanal D | 890.000 | 5.0 | 12.5 |
3 | Antena 1 | 563.000 | 3.2 | 7.9 |
4 | Antena 3 | 505.000 | 2.8 | 7.1 |
5 | Prima TV | 312.000 | 1.8 | 4.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 21 februarie, pe intervalul Ferma (21:30-23:20), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 909.000 | 9.5 | 23.5 |
2 | Kanal D | 348.000 | 3.6 | 9.0 |
3 | Antena 3 | 315.000 | 3.3 | 8.1 |
4 | Antena 1 | 296.000 | 3.1 | 7.6 |
5 | Romania TV | 148.000 | 1.5 | 3.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 21 februarie, pe intervalul Ferma (21:30-23:20), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 441.000 | 10.3 | 29.1 |
2 | Antena 1 | 181.000 | 4.2 | 12.0 |
3 | Kanal D | 125.000 | 2.9 | 8.3 |
4 | DigiSport 1 | 67.000 | 1.6 | 4.4 |
5 | Antena 3 | 46.000 | 1.1 | 3.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
"La "Insula iubirii" scrie în chenarul ala "12" peste 12 ani pot vedea ce e pe post ,pe cand la Pro tv e cu "AP" adica acord parental"
Pai da. Ce inseamna "AP" ? Tu ca parinte hotarasti daca, copilul poate vedea emisiunea sau nu. Si de regula, dupa ora 23:00 la culcare. Nu stai pe TV. Doar te duci la scoala a doua zi, nu ?
Macar e bine ca te-ai uitat la emisiune. Parca ziceai ca nu iti place...
Imaginile de la insula erau cu totul altceva. În unele cazuri, practic iti arătau blurat începutul unui act sexual și chiar te invitau sa vezi imaginile necenzurate online. Ideea ce ele sunt comparabile mi se pare prosteasca, de nivelul personajului r mile.
Oricum, nu se compara cu ce a difuzat "Insula Iubirii":
https://www.paginademedia.ro/2018/10/alo-cna-imagini-nerecomandate-minorilor-la-insula-iubirii-cadre-care-simuleaza-apropierea-intima-pana-in-ora-2200
Vezi tu, acele imagini de care pomenesti au fost difuzate dupa ora 23:00. La "Insula Iubirii", pana in ora 22:00. Si ce scrie in stirea respectiva ?
"Până în ora 22.00, prag după care, potrivit legii, poate fi difuzat conținut mai puțin recomandat minorilor."
Apropo, ce zicei postacule antenist "Razvan Putin mile R A1 q" de pensionarii de la "Ferma" ? Nu ii vad...