Skip to main content

VIDEO. Nu vreau să mă votaţi! Vreau să ieşiţi la vot! În luna cu alegeri, cea mai tare campanie e despre îndemnul la vot

 
VIDEO. Nu vreau să mă votaţi! Vreau să ieşiţi la vot! În luna cu alegeri, cea mai tare campanie e despre îndemnul la vot

CELE MAI TARI RECLAME. "Nimic nu mă recomandă să fiu preşedintele vostru! Nu vreau să mă votaţi! Vreau să ieşiţi la vot". O spune un "candidat" la preşedinţia României.

Publicitate

Un candidat fictiv, Toma Corunt, personajul principal al unei campanii pentru încurajarea votării.

Într-o săptămână cu alegeri, cea mai bună este o campanie care îndeamnă la vot.

Campania batonului de ciocolată Rom a fost desemnata Lucrarea lunii şi cea mai tare la categoria Digital în Topul ADC. Lunar, ADC - Art Directors Club România, desemnează cele mai bune campanii publicitare.

În topul acestei luni au mai intrat o campanie care îndeamnă la lectură şi o alta care descurajează minorii să consume alcool.

Lucrările lunii:

1. ROM îndeamnă la vot

Campania ROM – Senzaţii tari la vot a câştigat titlul de Lucrarea Lunii şi Locul 1 în categoria Digital.

Semnată de McCann Worldgroup, ROM – Senzaţii tari la vot încurajează prezenţa românilor la urnele de vot prin crearea unui candidat 100% fictiv, Toma Corunt, a cărui campanie electorală promite lucruri ieşite din comun: tăierea copacilor sau indiferenţa faţă de diaspora.

Proiectul îşi propune să încurajeze simţul civic al românilor şi susţine prezenţa la vot. Special pentru alegeri, pe batonul ROM scrie VOT.

Echipa creativă este formată din: Ion „Lutzu” Cojocaru | Creative Director, Laura Belc & Adina Stănescu | Group Creative Directors, Madalina Pop & Cosmin Voicu | Copywriters, Ionuţ Raicu & Laura Catea | Art Directors.

Dan Vezentan, Creative Director | New Folder & membru ADC*RO, declară despre proiectul câştigător: „Convingătoare, amuzantă şi foarte bine aplicată contextului. O execuţie smart. Bravo!”

2. O campanie pentru Netflix, locul al doilea

Pe Locul 2 în categoria Digital este interviul cu Aaron Paul, realizat de Netflix pentru El Camino: A Breaking Bad Movie.

Campania îl arată pe Aaron Paul, actorul din Breaking Bad, care se pune în pielea românilor şi încearcă alte elemente chimice dintr-un tabel al tăriilor româneşti. Astfel, Aaron încearcă The Romanian Formula, trecând de la un „distilator” la altul.

Locul 3 la digital: Alcoolul nu te face mare! Clip cu Şatra D.A.D.Z.

Nu este nevoie de alcool pentru o adolescenţă memorabilă, est emesajul campaniei de pe locul 3 la digital. Un clip Şatra D.A.D.Z. - Ia stai cu tata, la care au lucrat Marius Eftimie (Senior Copywriter) şi Cristina Şoricel (Senior Art Director), din partea WOPA.

VIDEO. Alcoolul nu te face mare

Menţiuni: E timpul să citim

Trei menţiuni în top:
  • #TimpulSaCitim - campanie realizată de Leo Burnett pentru Asociaţia Curtea Veche, ca urmare a statisticilor îngrijorătoare referitoare la cititul de cărţi în România. Proiectul reuneşte mai mulţi oameni ocupaţi, de la actori la preşedintele ţării, care îşi găsesc totuşi timp pentru a citi un pasaj dintr-o carte preferată. Echipa creativă este formată din: Silvia Grădinaru | Copy & Andrei Constantinescu | Art.
  • Veka - 50 de ani - realizată de Jazz Communication. Echipa: Andrei Stanciu, Mihai Berbec | Copywriters & Mircea Vlase | Art Director.
  • Tex & The City Lights este numele campaniei semnate de Andreea Ghica | Copywriter & Dan Drăgan | Senior Art Director, din partea Next Advertising, pentru colecţia de Toamnă 2019.

Campaniile TV, doar o menţiune

Dintre spoturile TV, unul singur a fost remarcat şi notat. Cu o menţiune.
Este spotul Toată, toată povestea - proiect realizat de Publicis pentru Autovit.ro.
Echipa creativă: Mihnea Gheorghiţă | Copy & Alex Deaconu | Art.

VIDEO. Spotul Autovit

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • jim jim
    Am înţeles, omul "nu candidează la preşădenţie"!
    Băi....alde ăştia de la marketing-ul *** unde l-aţi găsit bă pe ăsta?

Trimite un comentariu

sus