AntenaPlay, platforma video on demand a Antenei Group, a trecut în 2019 pragul de 2 milioane de utilizatori activi, care au consumat peste 20 de milioane de ore de conţinut video, anunţă grupul de media.
De menţionat că cei două milioane de utilizatori activi nu sunt toţi şi plătitori. Întrebaţi de Paginademedia.ro ce reprezintă cei două două milioane de „utilizatori activi”, reprezentanţii companiei au răspuns că este vorba atât de utilizatorii de tip „freemium”, care pot viziona conţinut gratuit pe platforma AntenaPlay cât şi de abonaţii plătitori, cei care au acces la conţinutul premium.
Totodată, Antena Play a înregistrat 5,2 milioane de ore de vizionare pe fluxurile de live.
Cele mai vizionate producţii pe platforma AntenaPlay în 2019 au fost:
- Insula Iubirii;
- Sacrificiul;
- iUmor;
- Asia Express
- Chefi la cuţite
Augustin Roman, head of digital Antena TV Group:
„Când vorbim de AntenaPlay, nu trebuie să fim modeşti. Este o platformă premium, dezvoltatã in-house de Digital Antena TV Group, care rivalizează cu platforme de zeci de milioane de euro, echipa noastră de dezvoltare, coordonata de Robert Popescu, fiind de felicitat. Avem planuri frumoase şi pentru 2020.”
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
la antena play ca sa vezi cam tot trebuie sa platesti