Skip to main content

Utilizatorii AntenaPlay au consumat 20 de milioane de ore de conţinut video în 2019. Care au fost cele mai urmărite producţii

 
Utilizatorii AntenaPlay au consumat 20 de milioane de ore de conţinut video în 2019. Care au fost cele mai urmărite producţii

AntenaPlay, platforma video on demand a Antenei Group, a trecut în 2019 pragul de 2 milioane de utilizatori activi, care au consumat peste 20 de milioane de ore de conţinut video, anunţă grupul de media.

Publicitate

De menţionat că cei două milioane de utilizatori activi nu sunt toţi şi plătitori. Întrebaţi de Paginademedia.ro ce reprezintă cei două două milioane de „utilizatori activi”, reprezentanţii companiei au răspuns că este vorba atât de utilizatorii de tip „freemium”, care pot viziona conţinut gratuit pe platforma AntenaPlay cât şi de abonaţii plătitori, cei care au acces la conţinutul premium.

Totodată, Antena Play a înregistrat 5,2 milioane de ore de vizionare pe fluxurile de live.

Cele mai vizionate producţii pe platforma AntenaPlay în 2019 au fost:

  1. Insula Iubirii;
  2. Sacrificiul;
  3. iUmor;
  4. Asia Express
  5. Chefi la cuţite

Augustin Roman, head of digital Antena TV Group:

„Când vorbim de AntenaPlay, nu trebuie să fim modeşti. Este o platformă premium, dezvoltatã in-house de Digital Antena TV Group, care rivalizează cu platforme de zeci de milioane de euro, echipa noastră de dezvoltare, coordonata de Robert Popescu, fiind de felicitat. Avem planuri frumoase şi pentru 2020.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • vasile vasile
    valentin pai la pro tv plus vezi gratis aproape tot , e adevarat ca sunt si reclame ce tine cateva secunde
    la antena play ca sa vezi cam tot trebuie sa platesti
  • Valentin Valentin
    Dacă ar fi gratuit poate ar fi mai mulții care ar viziona Antena Play ! Sunt curios de ce a făcut platforma PRO TV Plus!
  • Valentin Valentin
    Dacă ar fi gratuit poate ar fi mai mulții care ar viziona Antena Play ! Sunt curios de ce a făcut platforma PRO TV Plus!
  • Emi Emi
    Andrei, emisiunile sunt toate 16:9, fiind contentul de pe tv si extra-contentul filmat, evident, tot 16:9.

    De altfel cam toate platformele sunt 16:9 (vezi youtube, vimeo etc...)

    Aspect ratio-ul telefoanelor mai "lunguiete" nu dicteaza formatele in care se produc emisiunile tv, sau productia de televizioare (marea majoritate fiind 16:9).
  • Andrei Andrei
    Singura problema a Antenei Play e că ar trebui să ofere posibilitatea vizionării în 18,5:9 măcar.Arată urât în 16:9 mai ales că foarte multă lume a trecut pe ecrane mai late.

Trimite un comentariu

sus