Ce emisiuni TV sunt la putere pe YouTube în România? Cele mai urmărite titluri din top sunt de la Antena 1, cu milioane de abonaţi. Şi miliarde de vizualizări. Apoi sunt show-urile de la Kanal D.
iUmor şi Next Star sunt, de departe, cele mai populare producţii de televiziune cu conturi pe YouTube, potrivit datelor de pe SocialBlade.
Sunt singurele emisiuni din România care au sărit miliardul de vizualizări. Fiecare.
Kanal D are în top două producţii - Puterea Dragostei şi Exatlon. Pro TV este postul TV cu cea mai slabă prezenţă pe YouTube. Are o singură emisiune populară acolo: Vocea României.
Clipurile de la iUmor şi Next Star, peste un miliard de vizualizări
Antena 1 este televiziunea care a mizat cel mai mult pe conţinutul urcat pe YouTube. Nouă din cele 12 canale din top sunt ale trustului Intact.
Momentele de la iUmor au adus contului de YouTube peste 1,7 milioane de abonaţi, potrivit SocialBlade. Canalul emisiunii este pe primul loc în topul celor mai populare emisiuni TV şi pe locul 23 în clasamentul general.
Toate videoclipurile încărcate pe platformă numără un total de 1,1 miliarde de vizualizări.
Aproape la fel de bine stă şi calul Next Star. Momentele din emisiunea lui Dan Negru au strâns, în total, peste un miliard de vizualizări.
De asemenea, contul are 1,4 milioane de subscriberi.
Alte emisiunii care au aduna sute de mii de abonaţi sunt: Puterea Dragostei (Kanal D), Mangaţita sau Acces Direct (ambele de la Antena 1).
Pro TV a mizat mai puţin pe conţinutul pus pe YouTube. Emisiunea de la Pro TV cu cei mai mulţi abonaţi este Vocea României - 370.000 de subscriberi.
Istoria canalului iUmor: A fost deschis când Mickey Hash şi Bendeac aveau emisiune
Canalul „iUmor” a fost deschis pe 26 septembrie 2013, sub titulatura iComedy, dedicat emisiunii realizate la vremea respectivă de Mihai Bendeac în colaborare cu vloggerul Mikey Hash.
În aprilie 2016, canalul iComedy şi-a schimbat denumirea în iUmor, iar în doi ani a adunat 1 million de abonaţi.
Acum, în 2020 canalul are 1,7 milioane de abonaţi.
Citeşte şi: Canalul de Youtube iUmor a atins un milion de abonaţi.
Cele mai urmărite EMISIUNI TV pe YouTube în 2020 via SocialBlade
Cele mai urmarite Emisiuni TV pe YouTube | Abonati | Vizualizari totale | Locul in clasamentul general | |
---|---|---|---|---|
1 | iUmor | 1.700.000 | 1,1 miliarde | 23 |
2 | Next Star | 1.400.000 | 1 miliard | 32 |
3 | Puterea Dragostei | 900.000 | 780 de milioane | 73 |
4 | Mangalita | 785.000 | 360 de milioane | 86 |
5 | Acces Direct | 771.000 | 622 de milioane | 91 |
6 | X Factor | 616.000 | 500 de milioane | 126 |
7 | Baieti de oras | 600.000 | 200 de milioane | 134 |
8 | Sacrificiul | 500.000 | 180 de milioane | 164 |
9 | Exatlon | 430.000 | 175 de milioane | 191 |
10 | Neatza cu Razvan si Dani | 395.000 | 350 de milioane | 207 |
11 | Observator TV | 370.000 | 300 de milioane | 224 |
12 | The Voice of Romania | 370.000 | 200 de milioane | 225 |
Comentarii
mai degraba cateva mii euro pe luna, toate canalele adunate, in cel mai fericit caz.
cand mai intreaba cineva cum se traduce in romana "cringe", cea mai buna explicatie e "comentariile antenistilor de pe paginademedia".
Mangalița a avut denumirea in Puii Mei
Sacrificiul a fost Fructul Oprit
Băieți de oraș aveau numele de “Totul e permis” Prin 2013