Reţeaua de podcasturi a lui Dragoş Stanca - Thinkdigital Podcasts Network - se măreşte. Andreea Esca şi George Buhnici sunt printre noile nume care şi-au băgat producţiile audio în reţeaua lui Stanca.
Thinkdigital Podcasts Network, prima reţea din România destinată publicităţii audio în format podcast, a crescut până în acest moment la 650.000 de ascultări, în medie per episod.
Reamintim că proiectul a fost lansat în luna decembrie a anului trecut chiar în Studioul Paginademedia.ro.
Cifra înseamnă audienţa cumulată a 36 de podcasturi din toate domeniile.
Andreea Esca, cu interviurile pe care le face la Europa FM, şi Buhnici, cu seria sa de discuţii #IGDLCC, sunt cele mai noi nume care au intrat în reţea.
„Noile producţii adăugate în reţea (de la 22 în ianuarie, la 36 acum) au dus reţeaua, de la 230.000 (43.850 audio listeners per episode şi 185.000 audio views per episode) la 650.000 (62.647 audio listeners per episode şi 587.830 audio views per episode) adică o creştere de cca. 183%”, spun reprezentanţii Thinkdigital.
Alte nume cunoscute care şi-au băgat podcasturile în platforma Thinkdigital se numără Dragoş Pătraru (Vocea Naţiei şi Starea Naţiei), Sergiu Floroaia, Toma Alexandru, Sorin Pârcălab şi Cristi Popescu - toţi cu podcastul Ceva Mărunt, Daniel Tănase (Finanţe FM) sau Între showuri (cu Teo, Vio şi Costel).
Iuliana Ghiorghiţă, director strategie media al Thinkdigital:
„Audienţa podcasturilor se împarte în ascultări native-audio only şi ceea ce numim noi audio-views, tot mai multe producţii având şi componenta video foarte bine dezvoltată, un exemplu de bună practică în acest sens fiind de exemplu George Buhnici care realizează cifre semnificative şi în format video.
Ne bucurăm să vedem un interes tot mai mare pentru acest nou format media, clienţi precum Banca Transilvania sau ING derulând deja campanii, deşi oferta comercială s-a lansat doar acum câteva săptămâni.”
Trimite un comentariu