Skip to main content

AUDIENŢE. Într-o seară cu Las Fierbinţi, românii au vrut în „Dominicană”. Survivor, lider şi sâmbătă seara. România TV, peste Antena 1

 
AUDIENŢE. Într-o seară cu Las Fierbinţi, românii au vrut în „Dominicană”. Survivor, lider şi sâmbătă seara. România TV, peste Antena 1

AUDIENŢE. Românii au fost cu ochii pe „faimoşi” şi pe „războinici”, sâmbătă seara. Kanal D a câştigat la pas duelul audienţelor, într-o seară cu Las Fierbinţi şi în care postul de ştiri România TV a bifat un spectaculos loc trei, în toată ţara şi la oraşe.

Publicitate

În minutul de aur, atins la 22:01, pe Kanal D erau peste 2,6 milioane de privitori. În restul serii, media a fost de aproximativ două milioane.

Pro TV a reuşit să se apropie de Kanal D, pe intervalul Survivor, doar pe segmentul comercial. În rest, pe celelalte două targeturi. Totuşi, postul din Pache Protopopescu a stat chiar bine în comparaţie cu Antena 1, care nu prea s-a văzut aseară.

Postul Intact a ocupat locul patru în ţară şi la oraşe, iar pe comercial a prins locul trei.

Interesantă este evoluţia audienţei pe intervalul Survivor. Când s-a intersectat cu primul episod din Las Fierbinţi, Survivor număra undeva la 1,7 milioane de români pe post. Era primul doar pe naţional, iar la oraşe şi pe publicul comercial conducea Pro TV. După primul episod din Las Fierbinţi, Pro TV şi-a "conservat" audienţa. A crescut însă Survivor şi a trecut pe primul loc pe toate segmentele de public (a ajuns la două milioane pe naţional, iar la oraşe s-a dus de la 700.000 la peste 900.000).

Cele două staţii au pus la bătaie, pe intervalul Survivor, următoatele producţii:

  • Pro TV - Las Fierbinţi (de la 20:00) şi filmul Lichidaţi-i! (de la 22:00)
  • Antena 1 - Cartea Junglei (de la 20:00) şi Percy Jackson: Marea Monştrilor (de la 22:00)

Mai jos, cifrele Survivor

GALERIE FOTO

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Survivor România (20:00-23:50):

Naţional. Survivor a pus Kanal D pe primul loc în audienţe, sâmbătă seara. Peste două milioane de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul prezentat de Daniel Pavel.

La distanţă considerabilă, pe doi, s-a clasat Pro TV. Postul TV a înregistrat, pe intervalul Survivor, aproape 1,3 milioane de persoane pe minut.

Podiumul a fost completat de postul de ştiri România TV, cu 870.000 de oameni pe interval.

Antena 1 a fost abia pe patru, cu o medie de aproximativ 850.000 de persoane.

Urban. În Republica Dominicană „au fost” şi telespectatorii de la oraşe. Aproape 850.000 de persoane din mediul urban s-au uitat, în fiecare minut, la ediţia Survivor de sâmbătă seara.

Pro TV a fost următorul post clasat, pe interval. A scos cifre care s-au apropiat de 670.000 de telespectatori pe minut.

Pe trei s-a clasat tot România TV, cu o audienţă de aproape 400.000 de persoane.

Antena 1 a fost a patra staţie din top şi în mediul urban, unde a adunat aproximativ 385.000 de telespectatori pe minut, când la TV era Survivor.

Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare tot la Survivor, dar s-a redus distanţa dintre primele două staţii din top.

Show-ul Kanal D a fost urmărit de 328.000 de tineri în fiecare minut.

De pe doi, Pro TV a adunat o medie de 311.000 de persoane, pe interval, în fiecare minut.

Antena 1 a reuşit să câştige lupta pentru locul trei, pe comercial. A înregistrat o medie de aproape 200.000 de tineri pe minute, pe intervalul Survivor.

România TV a atras puţini tineri şi s-a clasat pe cinci, pe segmentul comercial.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 30 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:50), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 2.021.000 11.4 24.9
2 Pro TV 1.287.000 7.3 15.8
3 Romania TV 869.000 4.9 10.7
4 Antena 1 848.000 4.8 10.4
5 Antena 3 294.000 1.7 3.6
6 DigiSport 1 274.000 1.6 3.4
7 TVR 1 183.000 1.0 2.3
8 Pro Cinema 119.000 0.7 1.5
9 Pro 2 118.000 0.7 1.5
10 Realitatea Plus 114.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 30 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:50), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 847.000 8.8 20.4
2 Pro TV 670.000 7.0 16.1
3 Romania TV 391.000 4.1 9.4
4 Antena 1 384.000 4.0 9.2
5 Antena 3 213.000 2.2 5.1
6 DigiSport 1 164.000 1.7 3.9
7 TVR 1 90.000 0.9 2.2
8 TVR 2 76.000 0.8 1.8
9 Realitatea Plus 74.000 0.8 1.8
10 Pro 2 67.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 30 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:50), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 328.000 7.8 22.9
2 Pro TV 311.000 7.4 21.8
3 Antena 1 192.000 4.6 13.4
4 DigiSport 1 59.000 1.4 4.1
5 Romania TV 27.000 0.6 1.9
6 Antena 3 25.000 0.6 1.8
7 TVR 2 24.000 0.6 1.6
8 TVR 1 22.000 0.5 1.5
9 Digi 24 20.000 0.5 1.4
10 Pro 2 19.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


CITEŞTE ŞI: Audienţe Survivor debut


CITEŞTE ŞI: Audieţe Survivor ediţia a doua


CITEŞTE ŞI: Audienţe Survivor ediţia a treia


CITEŞTE ŞI: Audienţe Survivor ediţia a patra


CITEŞTE ŞI: Audienţe Survivor ediţia a cincea


CITEŞTE ŞI: Audienţe Survivor ediţia a şasea


CITEŞTE ŞI: Audienţe Survivor ediţia a şaptea


CITEŞTE ŞI: Începe sezonul doi din Survivor. Noul prezentator a trecut pe la Antena 3 şi RFI


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • livia pilă livia pilă
    TVR 1 are pe comercial 0,5 rtg. Rușinos, scandalos de-a dreptul, Nici nu are cum să fie altfel. Cine să se uite la noi când după un film vechi, neinteresant, se programează DOSAR ROMÂNIA. Chiar atât nu știu doamnele Gradea, Amza, Tompea, ilustrissimul Dârvariu că sâmbată seara telespectatorii vor divertisment, nu vorbe? Până și comuniștii știau asta, stimată marxistă Tompea! Deja ați depășit orice limită, V-ași atins toate limitele incompetenței! Luati-vă trenciul, plecați unde vedeți cu ochii. Ași făcut destul rău Televizunii. Și voi, și alții. Gata, plecarea. Luati-l cu voi și pe Sărmăluță, si pe cea care îi face jocurile mizere. Adio!
  • SIMONA SIMONA
    Marian ti se pare normal ca Rom Tv sa fie pe 3?
    Ce antenuta visezi,n-am mentionat nimic de ea
    Sa nu mai zic de kanal d care are cifre cam mari pentru nivelul emisiunii la ora asta
  • Specialistu Specialistu
    Spropo,știe cineva când începe nou sezon Chefi la cuțite,cel cu numărul 9?
  • Specialistu Specialistu
    Devine o emisiune plictisitoare ,o lungesc până la miezul noptii sa fie lideri, vor scadea dupa ce încep grilele Pro tv-ului și ale Antenei 1
  • Cnv Cnv
    Daca doar cu Las Fierbinți este zguduită audiența Survivor, fiind de 1.7 mil din ce am inteles din articol, e clar ca va pierde primul loc cand vor incepe grilele de primavara de pe A1 si Pro
  • Marian Marian
    Am vazut un comentariul pe aici care spunea ca ambele scad iar antenuta creste pe comercial cred ca viseaza .
  • Marian Marian
    Asteptam saptamana viitoare sa vedem cum se va descurca deja sunt penibili cu emisiunea ,sa vedem cum va fi cu RAT vineri iar smbata cu TCDU si filme mai noi dupa cum se vede in program ,duminica vad ca antenuta a preluat oferta pro-ului cand nu mergea baga filme cu Jason S, deseara au Curierul 2 iar duminica viitoare au Mecanicul sa vedem daca va tine si la ei . kakanal d esti cumva Mario sau mile ?. Simona sparge televizorul daca nu iese antenuta ta draga pe primul loc ca nu se supara nimeni daca atata te duce capul.
  • geo geo
    Da, Milut, ati urcat un pic pe comercial, la fel și Pro TV - Kanal D este intr-o usoara scadere fata de sâmbăta trecuta, dar cand esti pe locul 3 pe comercial, la mare distanta de primele 2 locuri si abia pe locul 4 pe national si urban, sub Romania TV, este clar ca A 1 are o mare problema. Sau mai multe...
  • mile mile
    7 rating , pai sambata viitoate cat o sa fie daca acum e asa scazut de la 9 ha
  • Puya Puya
    Mâine ne uităm la focus la prima oră că să râdem
  • Specialistu Specialistu
    "Cartea junglei" a facut pe intervalul său peste 1 milion de pers. la nivel național,al doilea film a avut audienta mica
  • SIMONA SIMONA
    Imi vine sa sparg televizorul când vad top 3.....
  • Kakanal d Kakanal d
    Felicitări Kanal D ca ati reușit sa distrugeti unul dintre cele mai bune formate globale
    Este cel mai prost Survivor din toate care s-au facut pana acum
    Pentru 2 puncte de rating in plus ati chemat toți inculții,manelisti
    Ati vazut ca faimoșii sunt praf la toate si ati inventat jocuri speciale pentru ei.Ati vazut ca ne-am dat seama de acest lucru si ati sabotat un traseu special pentru ei(Se vede clar pe imagini)
    Comparați asta cu EXATLON sezon 1
    Si acum imi amintesc ,la articolul in care a debutat sezonul toți deștepții ziceau:"Bravo Kanal D,Bravo Pro Tv si Kanal D" si multe alte aberatii.Culmea era unu in care zicea:"Bravo Casting Bun"
    Pe bune.....pe bune??
    Altu' zicea:"Rusine Antena 1"
    Pentru ce Rusine antena 1???
    Că e singura televiziune din astea 90 care e in stare sa faca un casting bun?
    Uitati-vă la Asia 3 ,la chefi 8,x factor 9,TCDU 15...
    Toate sunt facute in același an si sunt facute ca la carte
    Josnic...foarte josnic
  • Iuli Iuli
    Kanal D ar trebui să facă o emisiune în timpul zilei pentru a difuza imaginile din culise (insula Războinicilor/Faimoșilor), ei pierd enorm de mult din cauză că jocurile încep undeva după o oră de emisie.
    P.S.: publicitatea ar trebui dată după minim 30min de emisiune, nu după 2-3minute.


    Apropo, România TV ce difuza de era atât de sus? Are audiențe pe Național cât toate posturile de știri.
  • mile mile
    ambele scad , antena creste la comercial

Trimite un comentariu

sus