Baby Shark a doborât încă un record pe YouTube. Faimosul clip pentru pentru copii a devenit, în mod oficial, primul video din lume care a depăşit 10 miliarde de vizualizări.
Clipul Baby Shark Dance, creat de The Pinkfong Company, a întrecut piesa „Despacito” a lui Luis Fonsi, care deţinea precedentul record, în noiembrie 2020. Astfel, a devenit cel mai vizionat videoclip de pe YouTube timp de 15 luni consecutive.
Acum, Baby Shark are 2,3 miliarde de vizualizări în plus faţă de următorul video din clasament, loc ocupat în continuare de piesa Despacito.
Desenul animat „Baby Shark” poate fi urmărit pe posturile de televiziune Nickelodeon şi Nick Jr. Noi episoade vor fi difuzate din 21 martie, iar sezonul 2 va avea premiera în 2023.
Prezentă, în continuare, cel mai urmărit clip din istroia YouTube
Min-seok Kim, CEO al The Pinkfong Company:
„Suntem încântaţi să anunţăm că dragul nostru Baby Shark a înregistrat o altă etapă remarcabilă. A fost o călătorie cu adevărat semnificativă să asistăm la modul în care Baby Shark a conectat oameni din întreaga lume şi abia aşteptăm să prezentăm aventurile ulterioare ale lui Baby Shark, care vor aduce experienţe de neuitat şi mai multor fani de pretutindeni.”
Cântecul #BabySharkChallenge, la care au participat copii, adulţi şi cele mai mari vedete pop din lume, a intrat în topurile internaţionale. A rămas 20 de săptămâni pe Billboard's Hot 100 şi a obţinut distincţiile RIAA Diamond (11x platină) şi BRIT 2 x Platinum.
Viral nu doar pe Internet
Dar Baby Shark a devenit nu doar viral pe Internet, ci şi în afara acestuia. Anul trecut a lansat propriul serial animat TV pe Nickelodeon, un program global de licenţiere a obiectelor promoţionale, turnee live în lume, jocuri interactive şi NFT-uri.
În SUA, în 2021, „Baby Shark’s Big Show!” s-a clasat pe podium, în Top 3 seriale la toate televiziunile cu programe de preşcolari, ajungând la peste 26 de milioane de telespectatori cu vârsta peste 2 ani pe Nickelodeon şi pe canalul Nick Jr. Iar continuarea filmului „Pinkfong and Baby Shark’s Space Adventure”, care a marcat a cincea cea mai vizionată producţie din lista Netflix Today’s Top 10 din SUA, este, de asemenea, în lucru.
Pentru a sărbători această etapă, The Pinkfong Company va lansa o campanie de un an, Beyond Infinity, prin care vrea să-şi încurajeze fanii că orice este posibil.
Totodată, compania a primit Diamond Creator Award de la YouTube, canalul de YouTube spaniol al Pinkfong depăşind 10 milioane de urmăritori începând cu 10 ianuarie 2022. Acesta a fost al treilea premiu primit de compania, după succesul înregistrat de canalele de Youtube britanice şi coreene.
De asemenea, în august 2021, compania a primit premiul Custom Creator de la YouTube pentru că a depăşit 50 de milioane de abonaţi pe canalul YouTube în limba engleză al Pinkfong.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii