AUDIENŢE. Moise Guran a debutat aseară la Digi 24, cu emisiunea Biziday. Cu ce audienţe? Prima ediţie a emisiunii Biziday cu Moise Guran la Digi 24 a avut cifre peste media din septembrie a staţiei de ştiri deţinute de RCS.
Jumătate din publicul emisiunii difuzate între orele 22.00 şi 23.00 a fost din targetul comercial.
Dacă la nivel naţional şi la oraşe Moise Guran a avut locurile 15-17 pe interval, pe targetul comercial Biziday a avut o poziţie mai bună: locul zece pentru staţia de ştiri a RCS.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele primei ediţii Biziday cu Moise Guran la Digi 24:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Biziday cu Moise Guran a avut o audienţă medie de aproape 70.000 de telespectatori pe minut. Ca o comparaţie, pe intervalul lui Moise Guran, în luna septembrie, audienţa Digi 24 a fost de 60.000 de telespectatori media pe minut.
Digi 24 a fost pe locul 17 în clasamentul audienţelor de aseară pe targetul naţional.
URBAN. Cifre peste media staţiei şi la nivel urban: aproape 60.000 de telespectatori media pentru Guran, faţă de aproape 50.000 în mod normal.
Locul 15 pentru Digi 24 pe targetul urban.
COMERCIAL. Pe targetul comercial, Biziday cu Moise Guran a fost urmărită de 35.000 de telespectatori. Practic, jumătate din publicul emisiunii de aseară a fost între 18 şi 49 de ani. În primele săptămâni din septembrie, audienţa pe intervalul pe care este acum Moise Guran era de 21.000 de telespectatori pe minut.
Pe targetul comercial, Digi 24 a avut un loc mai bun: poziţia a zecea pentru staţia de ştiri.
Audienţa posturilor TV luni, 14 septembrie, pe intervalul emisiunii Biziday (22.00 - 23.00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr.persoane | Rtg% | Share% | ||
1 | Pro TV | 983.000 |
|
13.2 | |
2 | Antena 1 | 982.000 | 5.3 | 13.2 | |
3 | Kanal D | 757.000 | 4.1 | 10.2 | |
4 | Romania TV | 547.000 | 3.0 | 7.4 | |
5 | Antena 3 | 511.000 | 2.8 | 6.9 | |
6 | TVR 1 | 333.000 | 1.8 | 4.5 | |
7 | Prima TV | 205.000 | 1.1 | 2.8 | |
8 | National TV | 179.000 | 1.0 | 2.4 | |
9 | B1TV | 174.000 | 0.9 | 2.3 | |
10 | Antena Stars | 151.000 | 0.8 | 2.0 | |
11 | Dolce Sport | 139.000 | 0.8 | 1.9 | |
12 | Pro Cinema | 135.000 | 0.7 | 1.8 | |
13 | Acasa | 109.000 | 0.6 | 1.5 | |
14 | TVR 2 | 103.000 | 0.6 | 1.4 | |
15 | Realitatea TV | 99.000 | 0.5 | 1.3 | |
16 | Disney | 82.000 | 0.4 | 1.1 | |
17 | Digi 24 | 67.000 | 0.4 | 0.9 | |
18 | Cartoon Network | 56.000 | 0.3 | 0.8 | |
19 | Paramount | 49.000 | 0.3 | 0.7 | |
20 | Nickelodeon | 44.000 | 0.2 | 0.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 14 septembrie, pe intervalul emisiunii Biziday (22.00 - 23.00), la nivel URBAN:
URBAN | Nr.persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 623.000 | 6.2 | 14.0 |
2 | Antena 1 | 596.000 | 5.9 | 13.4 |
3 | Kanal D | 384.000 | 3.8 | 8.6 |
4 | Antena 3 | 334.000 | 3.3 | 7.5 |
5 | Romania TV | 277.000 | 2.7 | 6.2 |
6 | TVR 1 | 187.000 | 1.9 | 4.2 |
7 | National TV | 128.000 | 1.3 | 2.9 |
8 | Prima TV | 127.000 | 1.3 | 2.9 |
9 | B1TV | 124.000 | 1.2 | 2.8 |
10 | Antena Stars | 94.000 | 0.9 | 2.1 |
11 | Realitatea TV | 78.000 | 0.8 | 1.8 |
12 | Pro Cinema | 68.000 | 0.7 | 1.5 |
13 | Acasa | 68.000 | 0.7 | 1.5 |
14 | Disney | 63.000 | 0.6 | 1.4 |
15 | Digi 24 | 58.000 | 0.6 | 1.3 |
16 | TVR 2 | 51.000 | 0.5 | 1.2 |
17 | AXN White | 36.000 | 0.4 | 0.8 |
18 | Dolce Sport | 29.000 | 0.3 | 0.7 |
19 | Nickelodeon | 29.000 | 0.3 | 0.7 |
20 | AXN | 28.000 | 0.3 | 0.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 14 septembrie, pe intervalul emisiunii Biziday (22.00 - 23.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr.persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 419.000 | 8.3 | 21.7 |
2 | Antena 1 | 363.000 | 7.2 | 18.8 |
3 | Kanal D | 130.000 | 2.6 | 6.8 |
4 | Antena 3 | 103.000 | 2.0 | 5.3 |
5 | Prima TV | 77.000 | 1.5 | 4.0 |
6 | Romania TV | 65.000 | 1.3 | 3.4 |
7 | National TV | 61.000 | 1.2 | 3.2 |
8 | Pro Cinema | 44.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | TVR 1 | 42.000 | 0.8 | 2.2 |
10 | Digi 24 | 35.000 | 0.7 | 1.8 |
11 | Antena Stars | 29.000 | 0.6 | 1.5 |
12 | Realitatea TV | 29.000 | 0.6 | 1.5 |
13 | Disney | 25.000 | 0.5 | 1.3 |
14 | B1TV | 23.000 | 0.5 | 1.2 |
15 | Acasa | 18.000 | 0.4 | 0.9 |
16 | Paramount | 17.000 | 0.3 | 0.9 |
17 | Euforia | 14.000 | 0.3 | 0.7 |
18 | TVR 2 | 10.000 | 0.2 | 0.5 |
19 | Eurosport | 9.000 | 0.2 | 0.5 |
20 | Nickelodeon | 8.000 | 0.2 | 0.4 |
Comentarii
S-au nascut promisiune, vor muri eterne sperante :))))
În plus, se pare, din reacțiile de pe online, că sunt foarte mulți care urmăresc Digi24 pe internet (aici mă includ și pe mine). Dacă s-ar putea contoriza și numărul userilor care au fost pe site-ul postului în intervalul emisiunii, aș crede că numărul total al privitorilor ar fi cel puțin dublu).
Oricum, una peste alta, emisiunea mi s-a părut foarte dinamică și foarte bine documentată.
Felicitări!