AUDIENŢE. Meciul Germania - Polonia de la Euro 2016, difuzat joi seara de Pro TV şi Dolce Sport, a fost urmărit de 1,8 milioane de persoane, la cele două posturi. Cei mai mulţi au fost la Pro TV.
Vezi, AICI cifrele tuturor meciurilor de la Euro 2016
Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Germania - Polonia (scor 0-0):
NAŢIONAL. Partida i-a adus Pro TV-ului o medie de 1,6 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Kanal D a avut locul secund cu puţin peste un milion de privitori.
Dolce Sport, tot cu meciul Germania Polonia, a obţinut locul nouă în audienţe, cu o medie de 152.000 de privitori.
URBAN. Pro TV a fost urmărit, pe intervalul meciului, de 1,1 milioane de orăşeni. Aproape 500.000 erau pe Kanal D, cel de-al doilea clasat în topul audienţelor. Locul 11 pentru Dolce Sport, care a avut o medie de 67.000 de persoane.
COMERCIAL. Partida a avut, pe publicul comercial cu vârste între 18 şi 49 de ani, o medie de 614.000 de persoane. Antena 1 a avut poziţia a doua 175.000. Dolce Sport a fost pe nouă: 29.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV joi, 16 iunie, pe intervalul meciului Germania - Polonia, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.658.000 | 9.1 | 23.6 |
2 | Kanal D | 1.019.000 | 5.6 | 14.5 |
3 | Antena 1 | 908.000 | 5.0 | 12.9 |
4 | Antena 3 | 612.000 | 3.3 | 8.7 |
5 | Romania TV | 248.000 | 1.4 | 3.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 16 iunie, pe intervalul meciului Germania - Polonia, la nivel URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.154.000 | 11.6 | 29.4 |
2 | Kanal D | 492.000 | 4.9 | 12.5 |
3 | Antena 1 | 408.000 | 4.1 | 10.4 |
4 | Antena 3 | 401.000 | 4.0 | 10.2 |
5 | Romania TV | 132.000 | 1.3 | 3.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 16 iunie, pe intervalul meciului Germania - Polonia, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 614.000 | 12.7 | 39.8 |
2 | Antena 1 | 175.000 | 3.6 | 11.3 |
3 | Kanal D | 159.000 | 3.3 | 10.3 |
4 | Prima TV | 50.000 | 1.0 | 3.2 |
5 | Antena 3 | 41.000 | 0.8 | 2.6 |
-
Programul complet al meciurilor de la Euro2016, AICI
-
EXCLUSIV. Cât vor costa reclamele la meciurile Euro 2016 de pe Pro TV. Preţurile pot ajunge şi la 25.000 de euro pe o reclamă
-
Cine vor fi comentatorii Pro TV de la Euro2016, AICI
-
Cine vor fi comentatorii Dolce Sport de la Euro2016
-
Dolce Sport: Meciurile de la Euro, pe mobil, tablete şi Smart TV. Cât costă abonamentul
-
CNA: Cât pot prelua televiziunile de la Pro TV şi Dolce din meciurile Euro 2016
-
EURO 2016. Audienţele tuturor meciurilor de pe Pro TV şi Dolce Sport
Titlul este in continuare gresit. "Milioane la ProTv si Dolce", cum milioane din moment ce Dolce nu are nici 200.000?
Titlul trebuia sa fie: "AUDIENTE. Dolce si Pro au impreuna 1,8 milioane de privitori la meciul GERMANIA-POLONIA."