AUDIENŢE. Meciul Portugalia - Islanda a adus Pro TV-ului două milioane de telespectatori din întreaga ţară. La Dolce Sport, care a difuzat de asemenea partida, s-au uitat 176.000 de persoane.
Vezi, AICI cifrele tuturor meciurilor de la Euro 2016
Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Portugalia - Islanda (scor 1-1):
NAŢIONAL. Partida de la Pro TV dintre Portugalia şi Islanda a avut aproape 2 milioane de telespectatori. Acelaşi meci, care a fost şi la Dolce Sport a atras o medie de 176.000 de privitori în fircare minut (locul 9). Kanal D făcut faţă competiţiei, cu o medie de 1,1 milioane de privitori. Locul al treilea i-a revenit Antenei 1.
URBAN. Pro TV a fost „în primul rând” şi la oraşe. Partida a atras o medie de 1,2 milioane de persoane. Dolce Sport a fost urmărit de 83.000 de telespectatori. Kanal D a avut locul al doilea pe intervalul meciului, cu o medie de 580.000 de persoane. Antena 1 a avut cifre de trei ori mai mici decât primul clasat: 438.000.
COMERCIAL. Partida a avut 680.000 de privitori cu vârste între 18 şi 49 de ani. Antena 1 a fost a doua, cu 230.000. Dolce Sport a intrat în top cinci, cu o medie de 40.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV marţi, 14 iunie, pe intervalul meciului Portugalia - Islanda, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.978.000 | 10.8 | 26.8 |
2 | Kanal D | 1.111.000 | 6.1 | 15.0 |
3 | Antena 1 | 872.000 | 4.8 | 11.8 |
4 | Antena 3 | 467.000 | 2.6 | 6.3 |
5 | Romania TV | 233.000 | 1.3 | 3.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 14 iunie, pe intervalul meciului Portugalia - Islanda, la nivel URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.215.000 | 12.2 | 28.4 |
2 | Kanal D | 580.000 | 5.8 | 13.6 |
3 | Antena 1 | 438.000 | 4.4 | 10.2 |
4 | Antena 3 | 337.000 | 3.4 | 7.9 |
5 | Romania TV | 161.000 | 1.6 | 3.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 14 iunie, pe intervalul meciului Portugalia - Islanda, pe publicul COMERCIAL:
Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 680.000 | 14.0 | 38.4 |
2 | Antena 1 | 230.000 | 4.7 | 13.0 |
3 | Kanal D | 171.000 | 3.5 | 9.7 |
4 | Antena 3 | 40.000 | 0.8 | 2.3 |
5 | Dolce Sport | 39.000 | 0.8 | 2.2 |
-
Programul complet al meciurilor de la Euro2016, AICI
-
EXCLUSIV. Cât vor costa reclamele la meciurile Euro 2016 de pe Pro TV. Preţurile pot ajunge şi la 25.000 de euro pe o reclamă
-
Cine vor fi comentatorii Pro TV de la Euro2016, AICI
-
Cine vor fi comentatorii Dolce Sport de la Euro2016
-
Dolce Sport: Meciurile de la Euro, pe mobil, tablete şi Smart TV. Cât costă abonamentul
-
CNA: Cât pot prelua televiziunile de la Pro TV şi Dolce din meciurile Euro 2016
-
EURO 2016. Audienţele tuturor meciurilor de pe Pro TV şi Dolce Sport
Chiar si pe comercial.
Investiția si-o scot din reclame si partial din banii platiti de abonati.