Cum au stat în audienţe posturile TV pe intervalul meciului Belgia - Italia, dat de Pro TV şi Dolce Sport? Diferenţele au fost mari între Pro TV şi celelalte posturi, mai ales pe targetul comercial.
La nivelul întregii ţări şi la oraşe, locul al doilea a fost al Kanal D, cu Bahar până la ora 23.00, apoi cu WowBiz. Pe segmentul comercial, locul secund a fost al Antenei 1, cu Poftiţi pe la noi.
De notat poziţia în top cinci pe targetul comercial a postului Pro Cinema, cu filmul poliţist Câmpuri ucigaşe.
Dolce Sport a fost în Top 10 la nivel naţional.
Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Belgia - Italia (scor 0-2):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste două milioane de români au văzut meciul Belgia - Italia la TV. Au fost peste 1,9 milioane la Pro TV şi 180.000 la Dolce Sport. Aproape un milion de români s-au uitat la Kanal D pe intervalul partidei, iar peste 800.000 la Antena 3.
Locul 8 pentru Dolce Sport cu meciul Belgia - Italia.
URBAN. La oraşe, meciul a totalizat aproape 1,4 milioane de români: 1,3 milioane de Pro TV şi 65.000 la Dolce Sport. Locul doi pentru Kanal D, cu peste jumătate de milion de telespectatori pe post.
COMERCIAL. Pe segmentul comercial 18-49 de ani, meciul a adunat pe Pro TV 750.000 de telespectatori, iar pe Dolce Sport 30.000.
Diferenţe mari faţă de următoarele locuri. Audienţa Pro TV pe acest target a fost de peste patru ori mai mare decât locul doi, ocupat de Antena 1 şi de peste cinci ori peste Kanal D, locul trei.
De notat locul cinci pentru Pro Cinema, cu filmul poliţist Câmpuri ucigaşe.
Audienţa posturilor TV luni, 13 iunie, pe intervalul meciului Belgia - Italia, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.922.000 | 10.5 | 27.1 |
2 | Kanal D | 956.000 | 5.2 | 13.5 |
3 | Antena 1 | 803.000 | 4.4 | 11.3 |
4 | Antena 3 | 415.000 | 2.3 | 5.9 |
5 | Romania TV | 323.000 | 1.8 | 4.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 13 iunie, pe intervalul meciului Belgia - Italia, la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.308.000 | 13.1 | 32,2 |
2 | Kanal D | 528.000 | 5,3 | 13 |
3 | Antena 1 | 337.000 | 3,4 | 8,3 |
4 | Antena 3 | 288.000 | 2,9 | 7,1 |
5 | România TV | 149.000 | 1,5 | 3,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 13 iunie, pe intervalul meciului Belgia - Italia, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 751.000 | 15.3 | 41.9 |
2 | Antena 1 | 173.000 | 3.5 | 9.6 |
3 | Kanal D | 142.000 | 2.9 | 7.9 |
4 | Acasa | 62.000 | 1.3 | 3.4 |
5 | Pro Cinema | 51.000 | 1.1 | 2.9 |
-
Programul complet al meciurilor de la Euro2016, AICI
-
EXCLUSIV. Cât vor costa reclamele la meciurile Euro 2016 de pe Pro TV. Preţurile pot ajunge şi la 25.000 de euro pe o reclamă
-
Cine vor fi comentatorii Pro TV de la Euro2016, AICI
-
Cine vor fi comentatorii Dolce Sport de la Euro2016
-
Dolce Sport: Meciurile de la Euro, pe mobil, tablete şi Smart TV. Cât costă abonamentul
-
CNA: Cât pot prelua televiziunile de la Pro TV şi Dolce din meciurile Euro 2016
-
EURO 2016. Audienţele tuturor meciurilor de pe Pro TV şi Dolce Sport
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Cum am zis si ieri, voi dati doar intervalul unde ii castigatorul Protv.
P.S.
Obae, daca tu te uiti doar la Protv ( a se vedea ce a difuzat Kanal D aseara) nu inseamna ca a doua zi trebuie sa le faci si reclama,... dar ce stiu eu, poate ai tu vreun interes ?!?...
foarte interesante cifrele. 3 posturi pro in top 5 pe comercial inseamna ceva. sper ca antena face economiile astea de vara pentru ca pregatesc ceva solid pentru toamna.