Gabriela Lungu, fondatoarea agenţiei de The Practice, se alătură grupului Geometry Londra. Va conduce echipa de creaţie Geometry dedicată contului Diageo şi brandurilor Guinness, Baileys, Gordon’s, Tanqueray, Pimm’s sau J&B.
„Pe scurt, împărtăşim valori şi ambiţii similare: de a împinge graniţele creativităţii şi ce poate ea obţine pentru evoluţia unui brand; un client progresiv fantastic şi o echipă minunată de leadership feminin”, a spus Gabriela Lungu.
Mutarea se produce de luna aceasta, iar poziţia ei în companie este de director de creaţie (Global Creative Director Diageo).
„Gabriela cumulează energia mai multor persoane şi asta e un lucru extrem de benefic pentru cultura Geometry. Energia crează idei. Şi ideile generează progres. Este fantastic că o avem în echipă”, a spus Elspeth Lynn Executive Creative Director Geometry Londra.
Carte de vizită - Gabriela Lungu
Gabriela Lungu are peste 15 ani de experienţă creativă, în poziţii de senior pentru mai multe companii. Cea mai recentă experienţă în agenţie a fost cea de Creative Partner la TBWA Londra, unde a susţinut lansarea Disruption Live şi a lucrat pentru Airbnb o campanie globală a brandului.
Este fondatoarea agenţiei de PR „The Practice” (2006), pe care a vândut-o şapte ani mai târziu către Leo Burnnet (parte a grupului Publicis).
În România, Gabriela Lungu a mai lucrat cu Ogilvy timp de 10 ani, pornind de la poziţia de copywriter şi apoi a ajuns să conducă una dintre diviziile de business Ogilvy.
Înainte de experienţa TBWA a fost Chief Creative Officer pentru reţeaua internaţională Weber Shandwick, UK şi EMEA.
A prezidat juriul categoriei de PR la festivalurile Clios şi Dubai Lynx şi a jurizat pentru D&AD, Cannes Lions, EFFIE UK, Ad Stars Asia şi Campaign Big Awards. De asemenea, a fost gazda pentru multe competiţii locale.
Este implicată în proiecte pentru susţinerea femeilor la locul de muncă cum ar fi Women in Marketing, Global Women în PR. În ultimii doi ani a fost mentor în programul Cannes Lions, See it Be It care are ca scop accelerarea carierei generaţiei noi feminine de directori de creaţie.
A fost speaker la Şcoala Cannes Lion şi Festivalul de Marketing, iar în 2019 a realizat un parteneriat cu Cannes Lions şi 42courses.com pentru cursurile de storytelling. A fost premiată pentru activitatea sa la WINGS în cadrul Women in Marketing Global Awards [organizaţia Women in Marketing] cu trofeul Independent Consultant of the Year
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii